bij de 3e keer hebben ze het pas geleverd en een er zat ook een artikel van mij half uit de doos, doos was helemaal gescheurd..gelukkig niet beschadigd.
  bij de 3e keer hebben ze het pas geleverd en een er zat ook een artikel van mij half uit de doos, doos was helemaal gescheurd..gelukkig niet beschadigd.wij hebben die omleiding ook aangegeven bij de gemeente maar die negeren het ofzo

bij de 3e keer hebben ze het pas geleverd en een er zat ook een artikel van mij half uit de doos, doos was helemaal gescheurd..gelukkig niet beschadigd.

). Alles mooi verpakt bij Gearparts24 (uitlaat mooi ingepakt en demper ook goeie bescherming gekregen)
 ). Alles mooi verpakt bij Gearparts24 (uitlaat mooi ingepakt en demper ook goeie bescherming gekregen)
Pieke schreef:Hou gewoon je mond als je het niet weet. Fout advies heeft niemand wat aan.

racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen

zit nu al 3 maanden op een stuur te wachten... had het 26 juni besteld. benieuwt of ik het ook nog zal krijgen
  zit nu al 3 maanden op een stuur te wachten... had het 26 juni besteld. benieuwt of ik het ook nog zal krijgen 
dan heb je geluk .BasvO schreef:Had bij opvoeren nieuwe sportys besteld, binne dag binnen. Dikke plus alweer

Jon schreef:ga eerst maar is normaal leren typen voordat je een gallery aan gaat maken, anders is der helemaal niks van te lezen
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?

sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.