sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
Ja daar was ik een soort van mee bezig, dus ik door door de bushbush over boomstammen en weet ik veel wat naar de weg fietsen die volgens iOS6 maps het dichts bij was alleen was er opeens een sloot, dus toen dacht ik fack it en ben ik het bos weggetje af gefietst tot ik weer eens soort van in de bewoonde wereld was, m'n pa gebeld en m'n locatie gedeeldJvS schreef:Hahahahaha, te ver heen om even google maps te raadplegen?Rallyking schreef:Kom ik gister van een housewarming in den haag van een klasgenootje, kan ik met m'n lamme kop de weg terug naar het station niet meer vinden, ben ik 8km ergens anders heen gefietst door een of ander bos snapte er geen zak meer van. toen m'n pa maar gebeld of hij me kon ophalen![]()
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
jablackidentity schreef:Jon ben je Delftenaar ja?
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
laga?blackidentity schreef:Ga allemaal eens roeien dan met jullie hoofd.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Liep net dat voetgangersgebied in aan de andere kant van waar jij rijdt. Ik hoorde je, dus keek achterom, maarja jij hoorde mij natuurlijk niet, dus keek niet achterom.Jon schreef:jablackidentity schreef:Jon ben je Delftenaar ja?, alleen zit in r'dam op school.
ik heb je niet zien lopen dan bouke, waar liep je?
Lol, wie dat dan.buschpresident schreef:![]()
nee me broer is lagaaier en ben daar weleens komen kijken en lijkt me opzich best leuk volgend jaar als ik ga studeren