Kun je ze hooguit aanklagen omdat je je beledigd voelt.

DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
drdproking schreef:tijd voor een nieuwe omslag foto op t forum vinden jullie niet?
tijd voor een mooie pro in de headerPieke schreef:Jazeker. Stuur je Daan een PB of er een nieuw topic mag komen voor een herfst/winter foto?
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
Nee.blackidentity schreef:Doe gewoon een foto van Floris op ware grootte.Pieke schreef:Jazeker. Stuur je Daan een PB of er een nieuw topic mag komen voor een herfst/winter foto?
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Is toch maar n klein hoekje.Rallyking schreef:Nee.blackidentity schreef:Doe gewoon een foto van Floris op ware grootte.Pieke schreef:Jazeker. Stuur je Daan een PB of er een nieuw topic mag komen voor een herfst/winter foto?
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
MikeR schreef:88mm turbo![]()
Mag oppassen dat hij geen vogels naar binnen zuigt
vertelDaanS schreef:Een heel geil idee voor mijn DRD 03
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Daan schreef:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bLn9v10OgsA[/youtube]