Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's
blauwe remklauwen vind ik juist wijs staan! en naja...ik maak hem gewoon graag schoonDaan22 schreef:blauwe remklauwen![]()
anders wel een net ding , heb je last van de kuisziekte ?![]()
![]()
ja, over dat fietsbruggetje! en dan kom ik uit bij hareley davidson, grapig hahaha en btw, dat fiets bruggetje is altijd zo glad!derbirijder16 schreef:nette brommer man heb de zelfde jij gaat zeker altijd langs polder via soest dan baarn of niet? bij dat fietsbruggetje?
ow echt? moet je mij ff volgen, volg ik je meteen terugRobinwkp schreef:Mooi ding zeg![]()
Zag ook een paar foto's op instagram van je!
ik ben niet echt van het roor moet ik eerlijk zijn, ik vond die rode tintjes in het begin mooi maar nu niet meer, dus geen rode tintjes op mijn brommerjony schreef:Beter remklauwen rood of gestraald doen ofzo.
thanks thanksTIJS schreef:Wow, zeker netjes!
dankje!Paffer94 schreef:Strak ding!
bedankt! dit waardeer ik erg, want ik heb veel tijd in deze gallery gestopt, ik blijf altijd fotos maken en zo snel mogelijk weer updaten! ik heb al iets groots voor kerst wat ik mag kopen voor mijn brommerFrenk schreef:Netjes, en erg leuk dat je zoveel fotos heb en een mooie gallerij heb gemaakt!
juist,, zou hem echt afmakenjulianspaans schreef:die pro vork van offroad
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Dennis H schreef:juist,, zou hem echt afmakenjulianspaans schreef:die pro vork van offroad![]()
![]()
als je die rode accenten even aanpast![]()
nice!!!!! volgende week blijkbaar ophalen, dus jullie horen het dan welDaan22 schreef:ja dat past , heb ook een limited vorkje in mijn drd gedaan, is plug and play