sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Ja ik was bij de Subway toen ik het ontdekte, daar hadden ze geen tape en had zelf 'toevallig' geen rol tape bij me.Venlonaer schreef:Je kon ook eerst tape eromheen doen en dan verder rijden
De fitnessgoeroe hoor..JvS schreef:Mode kun je kopen, body moet je hebbben.
Kut dan, zou wel verder gevraagd hebben maar goed boeie. Je bent thuis, je brommer is niet afgefikt en je bent niet dood.Boeki schreef:Ja ik was bij de Subway toen ik het ontdekte, daar hadden ze geen tape en had zelf 'toevallig' geen rol tape bij me.Venlonaer schreef:Je kon ook eerst tape eromheen doen en dan verder rijden
@Sander, lekkaahhh! In een keer gehaald? Ik snap nog steeds niet dat ik geslaagd ben, haha.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
Pieke schreef:is vast origineel Derbi.
Die plastic slangen worden hard door de benzine na een tijdje, had voor de rit de carb nog wat afgesteld, waarbij ik de tank er af gehaald had, dan laat ik de benzineslang altijd aan het kraantje hangen. Bij het terugplaatsen komt dat altijd beetje knel te zitten tussen het frame, vandaar.Venlonaer schreef:Kut dan, zou wel verder gevraagd hebben maar goed boeie. Je bent thuis, je brommer is niet afgefikt en je bent niet dood.Boeki schreef:Ja ik was bij de Subway toen ik het ontdekte, daar hadden ze geen tape en had zelf 'toevallig' geen rol tape bij me.Venlonaer schreef:Je kon ook eerst tape eromheen doen en dan verder rijden
@Sander, lekkaahhh! In een keer gehaald? Ik snap nog steeds niet dat ik geslaagd ben, haha.
Hoe kan die eigenlijk gescheurd zijn? Is het wel het juiste materiaal?