Keep up the good work

Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Nee dat nog niet.. Ik dacht zo dat verse benzine wel oplosmiddel genoeg zou zijn, maar bedankt voor de tip!DaanS schreef:Al eens Dasty of remmenreiniger op je blok geprobeerd?
Keep up the good work
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Graag, maar zoals geschreven heb ik daar stomweg geen tijd voor nu... Lees die lappen tekst op de vorige pagina maar eens door.Venlonaer schreef:Doe customizen dan
En daar gaat nog tijd zat in zitten.....Pieke schreef:Als ik het goed gelezen heb, wordt ie weer helemaal vers gemaakt
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Kralingen, maar deze hele klus heb k bij mn ouders thuis gedaan, daar heb ik (zoals te zien op de foto's) lekker de ruimte!Jon schreef:[...] waar woon je precies is r'dam?
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Yess... Hogeschool Rotterdam, mocht je meer willen weten PB me dan ff, anders word dit topic zo'n zooiJon schreef:woon je op kamers dan? zo ja, welke school zit je?
Hou ook van jou hoor! Eindresultaat VOOR NU, als je de rest van het topic gelezen hebt...JvS schreef:eindresultaat?
wat is dit voor kut project
JvS schreef:eindresultaat?
wat is dit voor kut project
dit is niet echt een project, ik snap dat hij dit een kut project vind, ik ook. Want bij een project verwacht ik een brommer die ver uit elkaar gaat om alles weer als nieuw te maken en dan en eigen draai aan de brommer te geven en het zou leuk zijn als er meer foto's in voorkomen dan tekst. Kijk maar naar het project van kristian ( venlonaer ) , dat is een echt project. Maar dat is mijn mening.Pimmie schreef:Voor mensen met een beperkt vocabulaire, (kut dit, kut dat) zal het inderdaad wel niet leuk zijn om te lezen.... Maar inderdaad, tegen die RS50 van jou kan ie (nog lang) niet op. Nou blij? Heb je toch nog een complimentje, ongeacht je kansloze gedrag...
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.