En ik weet dat je er niks om geeft, maar ik geef er waarschijnlijk nog minder om.
senorswag schreef:Look at all the fucks I give!
Maar je antwoord nog steeds gewoon niet op de vraag waarom je dan wel niet een autocorrect functie hebt, "Ik mag niet schelden van mijn moeder" useless.
supFlorisFerrari schreef:aardappelpuree met boontjes
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Thijs Breskenswespa schreef:Woont iemand hier toevallig in zeeland?
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
HOe heet hij hier op het forum?Venlonaer schreef:Thijs Breskens
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Jasper schreef:Nee, voor schelden en na een warn nogmaals doen. Dan is het gewoon opzoeken.
Wij hanteren hier een beleid op het schelden Floris, dat ze dat op apriliaforum niet doen hebben wij hier niks mee van doen.
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
Venlonaer schreef:Thijs Breskenswespa schreef:Woont iemand hier toevallig in zeeland?
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
Kom je hier nu ook al wijs doen, ga gewoon terug naar apriliaforum. Op apriliaforum zitten inderdaad meer mensen met kennis van zaken. Maar dat wil niet zeggen dat wij hetzelfde moeten doen als hun daar.blackidentity schreef:Jasper schreef:Nee, voor schelden en na een warn nogmaals doen. Dan is het gewoon opzoeken.
Wij hanteren hier een beleid op het schelden Floris, dat ze dat op apriliaforum niet doen hebben wij hier niks mee van doen.
Jij dwaas, kijk eens uit je doppen voordat je zoiets achterlijks zegt over een forum dat stikt van de mensen die meer competentie in hun pink dat de helft van de lui hier.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
In grote lijnen wel, maar zodra ik iemand uitscheld daar, word ik niet gebanned. Tenminste nog niet meegemaakt en dat is bij andere ook zo. Word pas gedaan als ze het echt bont maken.blackidentity schreef:*zij
Dat is mijn punt ook niet, je zegt iets over het beleid daar terwijl je weet dat dat volledig onwaar is.
senorswekswek schreef: Nou, rijbewijs gehaald om mee te beginnen.
En de motor rijd ook alweer bijna
En mijn stoere praatjes zullen hier voorlopig ook niet meer komen
sarcasme/grapjes doorhebben plsVenlonaer schreef:Moedig niks aan, mag je tegenwoordig nergens meer om lachen.
Tis een chattopic, Pieke pls.