de honda cr 125 uit 1984 met derbi blok,die ik toen gebouwd heb om brommercrossen mee te gaan rijden (is er nooit wat van geworden ivm met vervoer en tijd)

let niet op dat ktm kapje, moest toen nog een cr kap voor komen maar was moeilijk te vinden

setup was toen:
70cc metrakit
21mm dellorto
proma uitlaat voor mb, paste er toen zo onder en liep ook wel lekker, was toen nog bezig met mijn opmaat, die is nooit afgekomen ivm tijd en spullen
deze derbi toen zo gekocht, was behoorlijk beun

toen opgebouwd naar dit
komt nog een ktm koplamp op, zadel moet ik nog een nieuwe voor hebben en even een kabelboom maken, en luchtfilter kappen kopen
setup is:
70cc dr met getunede uitlaatpoort
14mm dellorto
technigas enox
orginele luchtfilter bak
orginele onsteking
dat tunen heeft zeker geholpen, ding is nu verrekte hoogtoerig met een hele lange powerband
cr 125 voorvork wielen achterbrug, dubbele radiateurs, ktm sxf250 kappenset
ik lag uit: doek insmeren met 2 takt olie, achter je krukas drukken en krukas ronddraaien, voila je gruis ligt op je doek, derbi-ftl zet zichzelf voor schut
En dan valt de doek plotseling in je carter, kun je blokje ophalen om de doek eruit te halen