rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
nee ik bedoel witte kappen zonder stickers, dus helemaal wit. dat staat nog nergens toch?TIJS schreef:Jon, als je even goed kijkt komen er al witte radkappen. En Drd 85# kappen achter
Krego, ik ga deze eerst op de testbank gooien zonder tunen. Daarna misschien wel wat proberen. In de handleiding van MHR team, door Malossi zelf geschreven staat er duidelijk dat ze tunen niet aanraden, omdat het al goed past. Heb 'm klein beetje aangepast, maar dat ik alles.
Vanavond even mijn frame glasbazen!
Jasper, het enigste wat geen Malossi product is is de Polini koppelingBenzinekraantje is zelfs Malossi. Bougie is ook Denso met Malossi merk. Benzineslangen Malossi
Ben gewoon dikke fanboy.
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Nee dat klopt, dat staat Nergens. Zal eerst even nieuwe photoshop maken.Jon schreef:nee ik bedoel witte kappen zonder stickers, dus helemaal wit. dat staat nog nergens toch?TIJS schreef:Jon, als je even goed kijkt komen er al witte radkappen. En Drd 85# kappen achter
Krego, ik ga deze eerst op de testbank gooien zonder tunen. Daarna misschien wel wat proberen. In de handleiding van MHR team, door Malossi zelf geschreven staat er duidelijk dat ze tunen niet aanraden, omdat het al goed past. Heb 'm klein beetje aangepast, maar dat ik alles.
Vanavond even mijn frame glasbazen!
Jasper, het enigste wat geen Malossi product is is de Polini koppelingBenzinekraantje is zelfs Malossi. Bougie is ook Denso met Malossi merk. Benzineslangen Malossi
Ben gewoon dikke fanboy.
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Komt een Acerbis Evo spatbord op.Nick22 schreef:De 2emaar dan wel met een normaal drd spatbord