Neeman die dingen maken echt kutsporen voor solo's en zijn levensgevaarlijk als je erlangs wil, ben ze liever kwijt dan rijk.Daan22 schreef:quads![]()
ze trekken alles lekker plat voor de solo's
Ik vind je plots minder leuk.derbi crd schreef:Zieke foto's op die quad![]()
Neeman die dingen maken echt kutsporen voor solo's en zijn levensgevaarlijk als je erlangs wil, ben ze liever kwijt dan rijk.Daan22 schreef:quads![]()
dat laatste ben ik mee eensderbi crd schreef:Zieke foto's op die quad![]()
the skullkid schreef:Ik vind je plots minder leuk.derbi crd schreef:Zieke foto's op die quad![]()
Als je niet kunt rijden met sporen van crossers moet je niet beginnen met crossen?Daan22 schreef:moet je maar eens naar duinkerke gaan rijden zul je mij wel gelijk geven.
daar rijden de quads en solo's apart, parcour voor de solo's is een hel op aarde om te rijden, parcour van de quads kan er niet vlakker bij liggen.
conclusie quads en niet "kwats"maken minder irritante sporen dan wij met de crossmotoren
heb toch helemaal niet gezegd dat ik niet in de sporen van crossers kan rijdenderbi crd schreef:Als je niet kunt rijden met sporen van crossers moet je niet beginnen met crossen?Daan22 schreef:moet je maar eens naar duinkerke gaan rijden zul je mij wel gelijk geven.
daar rijden de quads en solo's apart, parcour voor de solo's is een hel op aarde om te rijden, parcour van de quads kan er niet vlakker bij liggen.
conclusie quads en niet "kwats"maken minder irritante sporen dan wij met de crossmotoren
Armen op slot, gas open, je kont op het achterspatbord en gaaaaan
had het enkel over parcour in duinkerke, al eens geweest ooit?derbi crd schreef:Nouja je vindt het 'hel op aarde'Waarom cross je dan als je het helemaal niet leuk vind?
Op ieder parcour moet je zand gehapt hebben. Anders ging je niet hard genoeg.Daan22 schreef:dat staat me ook binnenkort te wachten als ik men vast rijbewijs heb![]()
ikzelf heb er geen go pro filmpje van maar duinkerke staat bekend als 1 van de zwaarste parcours, ze komen er van overal van om te trainen. op youtube staan er wel en iedereen heeft daar wel eens zand gehapt