En een leuk pakketje binnen gekregen met 2 nieuwe uitlaten voor de motor strax updateje in gallery

Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
De jaren '70 Jappen vragen of ze hun fiets terug mogen.Cooltruck schreef:Update'tje met nieuwe uitlaten/dempers
http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php ... 23#p209923
Lool!! loop hem niet te promotenBoeki schreef:Gast loop eens niet heel de tijd je topic te promoten hier, mensen die het leuk vinden komen het vanzelf tegen.
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Wordt je hard van.Rallyking schreef:Van 9:00 tot 22:00 gewerkt. M'n twee baantjes zijn nog niet goed op elkaar afgestemd
Ja en moethe skullkid schreef:Wordt je hard van.Rallyking schreef:Van 9:00 tot 22:00 gewerkt. M'n twee baantjes zijn nog niet goed op elkaar afgestemd
Nope Abemec, Vohamij is toch beter (werk ikroyvi schreef:Welk LMB?Jasper schreef:Directeur![]()
Nee, haha. Commercieel medewerker binnendienst bij een landbouwmechanisatiebedrijf, een van de grootste van Nederland. Dus hoop dat er doorgroei mogelijkheden zijn.
Edit: Jeroen en ik dachten hetzelfde
opendagen van deltion ?Cooltruck schreef:2 dagen op school geholpen (vrijdag middag/avond en vandaag) 13uurtjesmaar wel 10 euro per uur betaald krijgen + 0.19 p/km reiskostenvergoeding
![]()
En een leuk pakketje binnen gekregen met 2 nieuwe uitlaten voor de motor strax updateje in gallery
Gevonden.jony schreef:Mobiel pleite.
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?