Hallo, ik heb en vraag over de buiten kop van me derbi. Op de plek waar die grote aansluiting zit voor de koelslang die er bovenop komt zit aan de binnenkant een "thermostaat" dat gele ding met die veer er omheen. Nou krijg ik dinsdag mijn 70cc airsal en kan ik die er tussen weg laten? En wat is nou de werking van die thermostaat?
Groetjes
Thermostaat derbi
- laurens--beekhuiszen
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing blauw 50cc (85)
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Re: Thermostaat derbi
De thermostaat gaat open, bij een bepaalde temperatuur ( 90 graden celsius?) daardoor laat die meer koelvloeistof door, waardoor je cilinder meer afkoeld.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Lekker deruit laten. Op me werk kom ik het zo vaak tegen dat die dingen verstoppen waardoor ze te weinig kvs door laten. Zou niet heel chill zijn met je nieuwe cilindertje..
Hij heeft wel wat meer moeite nodig om warm te worden, maar dat valt te verwaarlosen
Hij heeft wel wat meer moeite nodig om warm te worden, maar dat valt te verwaarlosen
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Inderdaad, precies wat Frenk zegt, gewoon eruit halen. 

www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
- laurens--beekhuiszen
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing blauw 50cc (85)
hey bedankt voor de snelle reactie's