Nee nooit iets wat blank is in de blanke lak zetten. Zelfde verhaal als met polijsten.ral4life schreef:Stralen en dan in de blanke lak
Nog wat foto's geupload jongens!
Nee nooit iets wat blank is in de blanke lak zetten. Zelfde verhaal als met polijsten.ral4life schreef:Stralen en dan in de blanke lak
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
Dankje! Ja ik heb bijna alles wat ik nodig heb. Mig mag, tig, elektrode, werkbank op wielen, met een stalen blad, ideaal om op te lassen. In de nok hangt een takeltje, zo hebben we al een halve Opel op zolder getakeld, en hebben al redelijk wat brommers in gehangen. Stuk of 3 haakse slijpers, haha, rechte slijper, paar mooie doppensets, kollomboormachine, enzovoort. Enige wat ik echt nog mis is een draaibank!Venlonaer schreef:Noice, chille werkplaats heb je trouwens.
Dankje!joost145 schreef:Ziet er netjes uit bram!
Omdat groen veels te druk word, en grijs past niet bij m'n kappen. Zwart is gewoon een lekker neutrale kleur, valt niet zo op, maar is wel netjes vind ik. Zat eerst te denken om mijn oude zadel opnieuw te laten bekleden, zwart met groene stiksels, maar nu heb ik dit zadel gekocht, en ziet er ook wel netjes uit vind ik (:nielstheto schreef:Waarom t zadeltje niet mooi bekleden in eventueel grijs of groen.. ? Voor de rest ziet t er allemaal netjes uit
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Ja, altijd van een oud vrouwtje geweestJeroenvR schreef:Wat een prachtig zadel