Joram schreef:Met 1 ''r'' ja.
Oprotten is ook met 1 ''r''.

Joram schreef:Met 1 ''r'' ja.
Oprotten is ook met 1 ''r''.
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
Daan22 schreef:overal waar ik die G hitlerachtige avatar tegen kom word er geluld over moeders en weet ik veel![]()
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Ik weiger categorisch het woord ''marokkaan'' met een hoofdletter te spellen.ArnaudN schreef:Met 1 r en een hoofdletter, moest het je niet opgevallen zijn. Een perfect man als jij gaat toch niet af op de uitspraak, maar weet het toch gewoon?blackidentity schreef:Is het met 1 r ja? want als je het zegt is de a min of meer kort. Ik ging een beetje af op de uitspraak, maar onze taal is weer een inconsistent. Bedankt voor de correctie. Ik ga slapen, rukze allemaal!
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Vent je gaat nu maar kappen , anders is het je laatste dag op t forum geweestblackidentity schreef:Ja je moeder.
Ik geloof wel dat hij een hoge opleiding doet, maar sociaal loopt hij erg ver achter.Le derbi schreef:Vent je gaat nu maar kappen , anders is het je laatste dag op t forum geweestblackidentity schreef:Ja je moeder.![]()
Altijd met je moeder en die grappen , je verpest de sfeer Marien.
Denk dat het voor veel mensen moeilijk te geloven is dat je een hogere opleiding doet.
Gedraag je hier dan ook naar .
Ik vind het verschil hier wel dusdanig groot dat óf ik vreselijk gehaat wordt, óf bepaalde moderators blackidentity toch wel stoer vinden. Zal het eerste wel zijn dan neem ik aan.Pieke schreef:Tegen hem opkijken lijkt me hier niet het geval. Ik denk eerder dat sommige mods juist op bepaalde leden neerkijken, waardoor ze sneller warns en bans uitdelen, soms niet geheel terecht.