NeeTIJS schreef:Correct me if im wrong..Daan schreef:Gewoon investeren in een goede ontsteking
Maar een ontsteking met lichtspoel geeft toch minder kracht als bevoorbeeld eprom? omdat die zonder licht spoel is?

NeeTIJS schreef:Correct me if im wrong..Daan schreef:Gewoon investeren in een goede ontsteking
Maar een ontsteking met lichtspoel geeft toch minder kracht als bevoorbeeld eprom? omdat die zonder licht spoel is?
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Even kijken of ik van het weekend tijd heb renérené schreef:lekker! wanneer je blok eronderuit?
Klopt, maar er komt een artek ontsteking op dus dat zal wel verschil makenBoeki schreef:Hij klinkt goed, maar gasreactie vind ik niet zo heel super.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Beunhaas321 schreef:Gasreactie? Welke reactie?
Alsof ik dat niet weetBeunhaas321 schreef:Die pijp is duidelijk te groot, onderin doet ie bijna niks.
spijker95 schreef:Alsof ik dat niet weetBeunhaas321 schreef:Die pijp is duidelijk te groot, onderin doet ie bijna niks.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.