royvi schreef:Niks voor mannen. Al vind ik de meeste kledingwinkels voor mannen tegenwoordig ook gewoon zwaar kut, volgens mij selecteren ze het personeel op zo irritant, nichterig en opdringerig mogelijk.
"ja dat staat je heel goed!" "dit ook!" "oh jaaaa dat is het gewoon"
Hou je kop domme trut, ik kom voor één zwart t-shirt. IK roep JOU wel als ik iets niet vind. Dankjewel.
Waren het maar stomme trutten, tegenwoordig zijn alle vrouwen ontslagen en zijn er alleen nog maar mannelijke verkopers lijkt wel.
royvi schreef:Niks voor mannen. Al vind ik de meeste kledingwinkels voor mannen tegenwoordig ook gewoon zwaar kut, volgens mij selecteren ze het personeel op zo irritant, nichterig en opdringerig mogelijk.
Hou je kop domme trut, ik kom voor één zwart t-shirt. IK roep JOU wel als ik iets niet vind. Dankjewel.
Waren het maar stomme trutten, tegenwoordig zijn alle vrouwen ontslagen en zijn er alleen nog maar mannelijke verkopers lijkt wel. [b/]
Ik zou eerder zeggen dat ze er een beetje tussenin zitten
Waren het maar stomme trutten, tegenwoordig zijn alle vrouwen ontslagen en zijn er alleen nog maar mannelijke verkopers lijkt wel.
Dat is nog erger. Als het nog een mooi meisje is heb ik er niet zo veel op tegen
Ik was laatst een broek aan het passen, voelt die chick even hoeveel ruimte ik heb, steekt ze zo haar hand voor in m'n broek Toen had ik ook wel even van woaa wat doe jij nou haha
Rallyking schreef:Ik was laatst een broek aan het passen, voelt die chick even hoeveel ruimte ik heb, steekt ze zo haar hand voor in m'n broek Toen had ik ook wel even van woaa wat doe jij nou haha
Wakker worden.
Ik probeer die kledingwinkels altijd zo snel mogelijk weer uit te zijn, met die opdringerige nichten. Ze moeten echt weer vrouwen aannemen.
Rallyking schreef:Ik was laatst een broek aan het passen, voelt die chick even hoeveel ruimte ik heb, steekt ze zo haar hand voor in m'n broek Toen had ik ook wel even van woaa wat doe jij nou haha
Voorvork verkocht, echter gaat de koper vanavond thuis passen of zijn limited gietvelgen erin passen.
Iemand enig idee of dit past in een KYB voorvork? Lijkt mij wel toch..