Meewerken aan een onderzoek naar medicijnen bijvoorbeeld.
 Ga ik ook doen als ik geschikt ben, kan je een leuk extra centje mee verdienen.

spijker95 schreef:Heerlijk strak

En dat is legaal? Niet verkeerd baantje hahaHardWithStyle schreef:Kan je idd echt goed geld mee verdienen. Klasgenoot van me doet mee aan een onderzoek naar XTC, moet hij een week volgens een vast patroon eten en slapen en die pillen slikken, gaat ie met iets van 900E naar huis

Lol, dat is grappig inderdaad. Hoeveel zou je daarmee vangen? Doe je het ook in Leiden?Joram schreef:Grappig dat je erover begint Bouke, ik doe nml mee aankomende vakantie.
Vrijdag weer voor bloedprikken erheen, omdat ik verkouden was in eerste instantie afgekeurd, dus hopelijk.nu er wel doorheen

Als het goed is krijg ik €1032,- voor 3 dagen in ziekenhuis en 6 keer terug komen daarna. Als ik geschikt ben, en ALS ze me terugbellen!
 Als het goed is krijg ik €1032,- voor 3 dagen in ziekenhuis en 6 keer terug komen daarna. Als ik geschikt ben, en ALS ze me terugbellen!Frenk schreef:En dat is legaal? Niet verkeerd baantje hahaHardWithStyle schreef:Kan je idd echt goed geld mee verdienen. Klasgenoot van me doet mee aan een onderzoek naar XTC, moet hij een week volgens een vast patroon eten en slapen en die pillen slikken, gaat ie met iets van 900E naar huis

misschien de cilinder kop nog zwart of rood?
 misschien de cilinder kop nog zwart of rood?