uhmJon schreef:als ze ook zo raar typt en praat passen jullie heel goed bij elkaardrdproking schreef:een vriendin![]()

oT
nieuw spiegeltje
uhmJon schreef:als ze ook zo raar typt en praat passen jullie heel goed bij elkaardrdproking schreef:een vriendin![]()
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Jasper schreef:Nieuwe straalkast
Wat was er met je oude? Of heb je grotere afmetingen?Jasper schreef:Nieuwe straalkast
Welke afmetingen heb je nu?Jasper schreef:Heb mijn oude verkocht, grotere terug gekocht
Frenk schreef:Welke afmetingen heb je nu?Jasper schreef:Heb mijn oude verkocht, grotere terug gekocht
Ik heb ongeveer 1.30 bij 0.75 bij 1.
Kan ik eigenlijk alles mee behalve me frame
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Heb je die helemaal zelf bedacht, lolRallyking schreef:Frenk schreef:Welke afmetingen heb je nu?Jasper schreef:Heb mijn oude verkocht, grotere terug gekocht
Kan je geen straaltent opzetten?Frenk schreef:Welke afmetingen heb je nu?Jasper schreef:Heb mijn oude verkocht, grotere terug gekocht
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Dat is het doel. Ben trouwens van gedachten veranderd.Rallyking schreef:ooh dat wordt echt lelijk