Toen ik hem kocht zat er een mk pro race bovenlangs op, deze heb ik toen verkocht. Ik woon namelijk midden in de stad en kan naar school toch niet harder dan 50 - 60 (rijdt namelijk de hele tijd achter auto's en door een wijk heen) en daarnaast is er hier altijd veel politie als het een keertje mooi weer is. Dus, nu zit de standaard uitlaat er weer onder en is begrenst op ongeveer 65 km per uur. Ik heb dit allemaal laten doen (ben een noob met brommers, dus leek me niet slim om het allereerste ding meteen zelf te verprutsen) en toen heb ik ook meteen achter een michelin sporty erop laten leggen.
Nu maar de foto's:

En maak je geen zorgen, ik ga hem zo snel mogelijk schoonmaken want hij is eigenlijk best wel vies.
Problemen die ik er op het moment mee heb zijn:
Mn knipperlicht rechts achter doet het soms niet, als ik dan de kabel een beetje heen en weer trek (die dikke kabelboom een beetje naar achter) doet ie het wel weer :S
Ook wil ik knipperlichten voor erop zetten maar volgens mij zit er alleen een aarde draad voor mn knipperlicht rechts voor.
Snelheidsmeter doet raar, het lijkt wel alsof hij de toeren aangeeft (stationair zo rond de 28 -> 2800 en als ik rustig rijd dan 60 -> 6000), ik weet niet of dit kan en of het precies zo is (toerenteller doet het namelijk ook niet dus kan het niet controleren) maar de snelheidsmeter doet in ieder geval raar.
Eigenlijk is het de hele cockpit die raar doet, maar ik denk dat ik eerst mijn accu maar eens moet aansluiten. Ik zag namelijk dat die schroef bij de min kant er helemaal niet in zit.
Het ergste is denk ik nog wel dat er misschien een pakking lek is, zo ziet mijn blok er uit namelijk:

In het weekend ga ik in ieder geval ff de brommer grondig schoonmaken, ook het blok, en als het blok snel weer zo vies is moet ik het maar heel snel gaan oplossen denk ik.
--------------------------------------------------------------
Ik wil nu mn accu aansluiten maar kan ik dit gewoon met een bout en moer doen? Of moet ik echt zo'n apart blokje kopen ergens netzoals aan de andere kant, het ziet er nu zo uit:

En in die vierkante opening zit aan de andere kant netjes een blokje waar de bout in gaat. En die plug heb ik aan de min kant ook niet meer, is dit erg??