Oude eruit, nieuwe erin?Boeki schreef:Hoe kan dat nou, enige manier van het oplossen van een blinde darm ontsteking is toch het weghalen ervan?

Oude eruit, nieuwe erin?Boeki schreef:Hoe kan dat nou, enige manier van het oplossen van een blinde darm ontsteking is toch het weghalen ervan?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Je bent me net voor.. Maar inderdaad die wordt toch weg gehaald..Boeki schreef:Hoe kan dat nou, enige manier van het oplossen van een blinde darm ontsteking is toch het weghalen ervan?
jah of de ontsteking neemt weer af en hij blijft vrolijk zitten en irriteert je naar een paar maand weer zoals bij mij....jony schreef:Je bent me net voor.. Maar inderdaad die wordt toch weg gehaald..Boeki schreef:Hoe kan dat nou, enige manier van het oplossen van een blinde darm ontsteking is toch het weghalen ervan?
Revisiekitje voor bestellen.Boeki schreef:Hoe kan dat nou, enige manier van het oplossen van een blinde darm ontsteking is toch het weghalen ervan?
Jon schreef:ga eerst maar is normaal leren typen voordat je een gallery aan gaat maken, anders is der helemaal niks van te lezen
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
GefeliciteerdDaan22 schreef:jaartje derbij
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Ik ga 'm als nieuw makenFrenk schreef:Leuk ding man, kan je wel wat moois van maken!
Ik boek je met mn Opel!Dartiax schreef:
GTI BOTS
spijker95 schreef:Heerlijk strak