Ik had alles standaard. Prop uit de uitlaat wel de "piemel" er nog aan hangen

Dus TP70 cilinder erop (gebruikt) lokale brommer/karting zaak zij als ik sproeier 96 in deed zou ik aardig in de buurt zitten, dus ook maar 94 meegenomen, en aardig zeker van mij zaak dat alles zou picco bello zijn. Dus 96 er in. Nope, te rijk. 94 erin. Te rijk. Weer terug met mij bougie om het te laten zien. Hij zij klopt veels te rijk. 90 proberen. Ik had aardig goed moeten zitten. Nou bougie was nog zwart, te rijk dus. En na een paar keer rijden gaf het bougie het wel op. Omdat ik al op zoek was voor een nieuwe uitlaat dacht ik, als de nieuwe uitlaat erop komt moet ik toch wat sproeiers groter dus misschien zou het wel goed zitten met de 90 dat op moment te groot is, of nog groter (En 88 was uitverkocht hèhè). Tot nu toe reed hij wel goed na mij mening. Alleen ik had meer power verwacht. Ik had hier ook de gas naald op de laagste stand. Clipje in zijn hoogst.
Uitlaat gekocht. Yasuni cross hm.
Met 90 was het geen rijden. Weinig power, ging tot ongeveer 6k. Stotteren en noem het maar om. Clip geprobeerd in de laagst stand. En weer in het midden gezet.
Terug na de zaak... Hij zij ga eens je originele 84 proberen anders bleef ik aan de gang sproeiers kopen. (Gelijk heeft hij ook. Haha). Goed dus, 84 erin, ja hoor hij deed het een heel stuk beter. Maar wou ook niet echt boven de 6-7k toeren. Ook veel gestotter ook!
Weer terug...

Dus thuis gekomen, 78 erin... En gaan rijden. :O jesus christ on a bicycle!! Traaaag zoals hiervoor maar hij kwam langzaam bij 8-8.5k en BOOM een trekkracht! En HARD! Ging en ging tot 14k rood stuk op de teller is van 10-14k dus ik durfde niet meer en schakelde. En gaan met de banaan, door alle versnellingen, tot... Ja, ging wel lang voorbij de 80 dat op de teller staat :O . Maar als je maar in de power band blijft rijden. Daar onder slecht. Erg weinig power. Thuis gekomen. Bougie was nog wel een beetje zwart, met een donker bruin. Dus ik zat in de buurt. 96 dan maar erin. En gaan rijden, hij ging wat beter volgens mij. Maar als ik aan rijden was 80kph + een van de lampjes op mijn dash ging stuk en vlak hierna viel de brommer uit... Stroom motor, alles. Koppeling in, uit. En hij ging weer....(WTF?)
Bougie is aan de meer koffie bruin kant nu, ik ga hem morgen schoonmaken en weer kijken.
Onder zijn power band is er haast geen power... Is dit normaal? (Door de uitlaat?)
Ik dacht dat een top performance 70cc was laagtoerig... (Wat is de definitie van laag/middel en hoogtoerig? Ik zie ze vaak voorbij komen maar in welke toerentallen zou de power in moeten zitten als iets laagtoerig is? Ik had iets rond 4-8k verwacht...)
Zou ik zo hoog in de toeren rijden??? Het is wel moeilijk om het niet te doen, hij trekt echt hard! Hèhè.
Zou ik kleiner gaan met mij sproeier?
Sorry voor de mega verhaal...

Hierbij een foto.