Maar hoe de neuk zijn ze dan allemaal kapot, heb printplaat eruitgehaald en niks doorgebrand te zien ofso.
Tis dat ik zo geen andere teller heb, anders kon ik het zo ff uittesten

spijker95 schreef:Heerlijk strak
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Voorremsetje had ik al liggen omdat die klauw al verrot was, achter kijk ik nog ff hoe erg het aangetast is door stralen, anders die ook ff vervangenLe derbi schreef:was die steven toch niet gek he
Dankje PiekePieke schreef:Ik vind het leuk dat je ook gewoon kan onderbouwen wat je doet en het klopt ipv waardeloze excuses voor beunhazerij te moeten verzinnen zoals ik veel te vaak zie.
Ziet er weer prima uit!
Nope, zou ze vandaag ophalen maar meneer kon geen auto regelen.Rikkert schreef:Dit verzin ik niet hoor, Pieke.
Waren je wielen er al trouwens?
Ben wel benieuwd naar
Rikkert schreef:Dit verzin ik niet hoor, Pieke.
Waren je wielen er al trouwens?
Ben wel benieuwd naar