Stond dat vandaag onder je nagekeken toets?jesper95 schreef:Mooi om te zien dat er nog netjes en degelijk gewerkt kan worden. Zie dit tegenwoordig nog maar weinig. Ga zo door!

Stond dat vandaag onder je nagekeken toets?jesper95 schreef:Mooi om te zien dat er nog netjes en degelijk gewerkt kan worden. Zie dit tegenwoordig nog maar weinig. Ga zo door!
had gekunnen iddFrenk schreef:Stond dat vandaag onder je nagekeken toets?jesper95 schreef:Mooi om te zien dat er nog netjes en degelijk gewerkt kan worden. Zie dit tegenwoordig nog maar weinig. Ga zo door!
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
Arjandevries schreef:Netjes, alleen die cilinder is wat verf kwijt, ofniet?
Is geen weerspiegeling, rechterkant heeft wat lak er af, was al zo toen ik hem kreeg omdat de kop er tijdens transport tegenaan stootte.Boeki schreef:Is weerspiegeling.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.