Hoe check ik eigenlijk op welke tijd mijn ontsteking staat?

spijker95 schreef:Heerlijk strak
Nameten is precies hetzelfde.julianspaans schreef:binnenrotor ja, heb trouwens alleen een schuifmaat. Weet wel hoe ik hem afstel maar niet na-meet dus zou je even kunnen uitleggen hoe ik dat moet doen?
Joram schreef:Mail ze ff, want kan inderdaad niet meer
oke gaa ik dan ook maar proberenjulianspaans schreef:Had ik idd ook maar ik heb gewoon de postcode zonder de letters ingevoerd en is al 4x goed gegaan..
blackidentity schreef:Brb, ff bier halen.
Met andere woorden: als je gewoon volgas blijft gaan, gaat hij zo ver in toeren dat je je motor opblaastJoram schreef:CDI is niet begrenst.
drdproking schreef:wat zijn naft?
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Tis een 50cc brommertje geen 3 liter BMWXrace_supermotard schreef:Met andere woorden: als je gewoon volgas blijft gaan, gaat hij zo ver in toeren dat je je motor opblaastJoram schreef:CDI is niet begrenst.?
Dat dus, wil jou wel eens 20k zien maken op die manierDaanS schreef:Hij maakt zoveel toeren als je uitlaat aankan
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
drdproking schreef:wat zijn naft?
Iemand?derbiAmor schreef:Mij voor poot (Marzocchi ? ) lekt olie, (derbi senda SM DRD 2003)
Zou iemand mij kunnen helpen met een link van jos , of het product naam /maat van de dingen dat ik nodig heb. Misschien ook een how to link?
Alvast bedankt