Het is een zeer nette brommer waar de laatste paar maand veel aan gebeurt is voordat hij de verkoop in gegaan is. De kilometerstand is net geen 7000km (is nieuwe teller opgekomen bij 2670km), hij loopt als een zonnetje en verder nooit groot opgevoerd met 80cc etc. Er heeft altijd origineel cilinder opgezeten met alleen andere uitlaat. Dit is er de afgelopen maanden aan gebeurt:
- Nieuwe cilinderset gemonteerd (NVR getuned)
- Nieuwe handkappen
- Nieuwe ketting en tandwielen
- Nieuwe oliepompjedeksel
- Nieuwe boutjes en moertjes
- Rood racegaas
- Nieuwe kentekenplaathouder
- Nieuw velglint
- Nieuwe achterremblokken
- Nieuwe voor en achteras
- Afdekdopjes in het frame en op de moeren van de assen
- Remklauwen opnieuw gespoten
- Voetstepjes, kettingspannerkapjes en delen van het frame opnieuw gespoten
- Remschijven zwart gespoten
- Nieuwe achterremklauwadapter en opnieuw gespoten
- Nieuwe pakkingen in de carburateur en goed schoongemaakt
- Goed afgesteld
- Nieuwe zadeleindkapje
- Stuurslot is aangepast zodat hij zowel links als rechtsom op stuurslot kan dit is dus de enige van deze limited's die dat kan
- Is net een onderhousbeurt uitgevoerd, het blok kan dus weer duizenden kilometers vooruit!!
Dit was het wel zo beetje wat ik nog in me op kwam. De brommer is echt in topstaat, de kappen zijn wel klein minpuntje ze kunnen wel nieuwe spuitbeurt gebruiken maar het is niet perse nodig. Bij deze brommer zit GEEN scr corse maar er zit wel een Gianelli Conti Enduro bij. Ook zijn de originele delen erbij zoals de spiegels en de knipperlichten en de uitlaat. Topsnelheid ligt rond de 70 a 75 kmh.

Reden van verkoop is vanwege behalen van het autorijbewijs. Brommer kan gehaald worden maar ook gebracht tegen een vergoeding!!
Voor meer info of foto's kunt u mij PB'en!!! En op onzinbiedingen word niet gereageerd.
Vraagprijs: €1500,-
Mvg,
Nik