Boeki schreef:Sorry jongens, ding staat bij mij in de achtertuin. Hij zei dat hij voor maandag weg zou gaan voor €300,- en dat ik hem nu voor iets minder krijgen. Ben benieuwd of ik gekke dingen tegen ga komen. Zag al wel dat hijde bobine ophanging eraf had geslepen, daar heb ik wat extra voor gehad dan ook wel.
Boeki schreef:Sorry jongens, ding staat bij mij in de achtertuin. Hij zei dat hij voor maandag weg zou gaan voor €300,- en dat ik hem nu voor iets minder krijgen. Ben benieuwd of ik gekke dingen tegen ga komen. Zag al wel dat hijde bobine ophanging eraf had geslepen, daar heb ik wat extra voor gehad dan ook wel.
Gvd...
Ik kreeg m mee voor 265 trouwens. Maandagochtend ophalen.
Die vent heeft wel streken zeg
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
boel hatende gezichten gezien van mensen die op terras zaten, maar ook veel leuke bekijks gehad onderweg, dikke koppendraaier zn motor en weer tochtje van 130 kilometer gemaakt
Tip: Als je wheelie doet, niet je gewicht/lichaam richt stuur brengen. Gewoon normaal op de motor blijven zitten. Heb je veel meer controle en kun je makkelijker op het balans punt blijven.
Je moet nou net niet zoveel naar voren zitten:p Gewoon zoals je er normaal op zit. Je rug in een 90 graden hoek met zadel als het waren. Ook zo houden als je de wheelie maakt
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE