Ik heb de laatste keren half syntetische olie in m'n brommer gedaan.
Nu wil ik overstappen op volsyntetische olie en mijn olietank is bijna leeg (echt bijna leeg).
Kan ik dat er gewoon bijkieperen of krijg ik dan problemen?
gewoon dat slangetja dat van je tank naar je oliepomp gaat lostrekken aan de kant van je oliepomp (dan moet je wel even dat kapje eraf halen enzo) en laten lopen, dan moet je ook wel de vuldop eraf doen, of je tank even eruit halen en leegkappen langs de vuldop, maar met de eerste optie ben je zeker dat alles eruit is alleen duurt dit even langer
JeroenvR schreef:
Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
kristof schreef:gewoon dat slangetja dat van je tank naar je oliepomp gaat lostrekken aan de kant van je oliepomp (dan moet je wel even dat kapje eraf halen enzo) en laten lopen, dan moet je ook wel de vuldop eraf doen, of je tank even eruit halen en leegkappen langs de vuldop, maar met de eerste optie ben je zeker dat alles eruit is alleen duurt dit even langer
Ach er zit bijna niks meer in, dat moet dus geen probleem zijn! Bedankt!!!
vraag me niet hoe het gebeurt is maar de banjo bout van mn voorrem op het stuur is afgebroken
en nu krijg ik em er niet uit hoe kan ik em eruit krijgen?
BasWillems schreef:vraag me niet hoe het gebeurt is maar de banjo bout van mn voorrem op het stuur is afgebroken
Met een kleine boortje erin en wel voorzichtig!
Telkens iets groter totdat je bijne t draad kunt boren
Daarna ff met tapje erin
Er zit hoog waarschijnelijk een vscuumkraantje op kun je zien als automatische benzine kraan dat zodra jij kickt hij de membraam omlaag gooit zodat benzine kan stromen
BasWillems schreef:vraag me niet hoe het gebeurt is maar de banjo bout van mn voorrem op het stuur is afgebroken
Met een kleine boortje erin en wel voorzichtig!
Telkens iets groter totdat je bijne t draad kunt boren
Daarna ff met tapje erin
je draait er een linkse conische tap voorzichtig in met je accutol en je draait um er zo uit. want als t goed is zit er al een gat in als je banjobout is afgeknapt.
kleinigheidje hol ie, grootigheid verkoop ie, dan hej weer handel. gezocht zwart drd pro zadel!