ja een 77cc big bore van een minarelli horizontaalRikkert schreef:Scooter cilinder?

ja een 77cc big bore van een minarelli horizontaalRikkert schreef:Scooter cilinder?
nee is hij niet, komt tegen de tijd wel een keer, eerst maar een kijken hoe dit looptChrisDrdRacing schreef:Gaaf project! Is de big borecilinder ook getuned? Ziet er netjes uit allemaal
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
Omdat ik anders buiten de schakelklasse van sbo valspijker95 schreef:Waarom heb je niet de 86cc versie gekocht, want met 77cc lijkt het me moeilijk meekomen in de pro stock.
Niet meedoen aan sbo danbasserd schreef:Omdat ik anders buiten de schakelklasse van sbo valspijker95 schreef:Waarom heb je niet de 86cc versie gekocht, want met 77cc lijkt het me moeilijk meekomen in de pro stock.
Haha dat is geen optiespijker95 schreef:Niet meedoen aan sbo danbasserd schreef:Omdat ik anders buiten de schakelklasse van sbo valspijker95 schreef:Waarom heb je niet de 86cc versie gekocht, want met 77cc lijkt het me moeilijk meekomen in de pro stock.
26 mm ja, die hou k denk ik nog even, t geld groeit mij niet op de rug, en ik heb ook nog een parmakit liggen die ik een x klaar wil hebbenspijker95 schreef:Haha oké. Blijf je met die 24mm rijden?
klopt, ik wil nog een keer een dikke keihin kopen maarja ff weer een beetje sparen straksJasper schreef:Nee is klein.