niet de chrome en ook niet die blanke
maar deze met al die lasnaden

dit is niet de racingline maar een gewoone hm

ik zie e alleen staan voor beta,sherco,rijeu,enz maar niet voor derbi
weet iemand het
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
Is normaal en typisch Derbi. Het helpt een beetje als je je koppeling een paar keer indrukt.Roelah schreef:ik heb een probleempje als het blok koud is en ik hem start, en ik de koppeling intrek en vervolgens naar zn 1 te schakelen dan valt hij uitiemand ervaringen? iets qua koppeling afstellen nieuwe veren/platen ofzo?
Krijgt hij wel genoeg benzine? En anders... hoe is joubougieRobiin schreef:hey,
ik had vroeger, toen ik nog begrensd rond reed, het probleem dat mijn derbi stotterde. als ie koud was liep hij beter dan als ie warm was. ook als ik aan een kruispunt stond en weer wou vertrekken in z'n eerste wou hij niet in toeren komen.
nu rij ik rond met een leovince ontgrensd voor de rest is alles nog ori. nu had ik vandaag weer het probleem dat ik in m'n eerste wou vertrekken maar dat hij niet in toeren wou komen en dus bijna niet vooruit wou.
ik heb een filmpje gemaakt en ik hoop dat iemand begrijpt waarover ik het heb. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pXUyCN3L2oA[/youtube]in het filmpje is hij nog niet helemaal warm gereden maar toch heeft ie al kuren.
weet iemand aan wat dit kan liggen?
zal morgen even een foto nemen van mijn bougienielstheto schreef:Krijgt hij wel genoeg benzine? En anders... hoe is joubougieRobiin schreef:hey,
ik had vroeger, toen ik nog begrensd rond reed, het probleem dat mijn derbi stotterde. als ie koud was liep hij beter dan als ie warm was. ook als ik aan een kruispunt stond en weer wou vertrekken in z'n eerste wou hij niet in toeren komen.
nu rij ik rond met een leovince ontgrensd voor de rest is alles nog ori. nu had ik vandaag weer het probleem dat ik in m'n eerste wou vertrekken maar dat hij niet in toeren wou komen en dus bijna niet vooruit wou.
ik heb een filmpje gemaakt en ik hoop dat iemand begrijpt waarover ik het heb. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pXUyCN3L2oA[/youtube]in het filmpje is hij nog niet helemaal warm gereden maar toch heeft ie al kuren.
weet iemand aan wat dit kan liggen?
spijker95 schreef:Heerlijk strak