Derbi gpr di meglio P6 brommer af nieuwe foto's

Show hier je tweewieler.
gprrijder
Pro tuner
Vervoersmiddel: derbi gpr racing 2009
Cagiva mito evo 125
Derbi drd racing
Derbi senda sm xtreme
Derbi Senda 2003 (SOLD)
Aixam 400 luxe
solex 3800
Kawasaki KDX 125 A
spartamet (sold)
de fiets!!!

Re: Daniël's Derbi Gpr update p2

Ongelezen bericht door gprrijder »

gelukkig dat hij het nu beter doet :thumbup:
ja idd gewoon mailtje sturen over die stift :box:
GARAGE OPRUIMING http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=14356" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
daniel95
Schakelrijder
Vervoersmiddel: derbi gpr di meglio replica (2009)

Ongelezen bericht door daniel95 »

Heb net gelezen op de site en moet het gewoon terug sturen met een brief waarom ik het terug gestuurd heb, dan krijg ik een nieuwe marker opgestuurd. Trouwens zal ik de stickers die op mijn achterbrug zitten erop laten of eraf halen? Want beide is wel vet :P Ik ga trouwens morgen een paar sproeiers halen aangezien me brommer bij het starten lijkt te verzuipen en hij op half gas sneller doortrekt als op volgas :think:

Mvg Daniël
daniel95
Schakelrijder

Bleek achteraf dat ik gewoon niet goed gelezen had, je moest blijkbaar die stift indrukken dus dat de punt naar binnen schiet, na dit gedaan te hebben deed ie het perfect. Hier een foto van het resultaat vind het er best vet uitzien, heb op het moment alleen het merk en de type band gedaan, zal ik het zo houden of zal ik de rest ook doen? En weer over de achterbrug deze stickers erop laten of eraf halen?

Afbeelding

Mvg Daniël
gprrijder
Pro tuner
Cagiva mito evo 125
Derbi drd racing
Derbi senda sm xtreme
Derbi Senda 2003 (SOLD)
Aixam 400 luxe
solex 3800
Kawasaki KDX 125 A
spartamet (sold)
de fiets!!!

ik ga ook maar zo een stiffie halen en sticker zou ik eraf halen maar dat is mijn mening :happy:
GARAGE OPRUIMING http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=14356" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
daniel95
Schakelrijder

Zorg ervoor dat je band eerst goed schoon is voor je die stift gebruikt, anders is ut weer zonde van de stift :p Trouwens vandaag sproeiers gehaald 94/96/98 3,50 per stuk en is 94 nog steeds te groot :eerie: , maandag maar us terug naar de dealer en vragen of ik ze om kan ruilen voor kleinere. Plannen voor aankomende week zijn:
- spullen spuiten
- brommer goed afstellen
- velglint erop
- tomtom houder op brommer zetten voor de meeting van 9juni
- en eigenlijk nog een nieuwe schakelpook aangezien deze nog beun is door het vallen na het ontwijken van een auto :emo:

Mvg Daniël
gprrijder
Pro tuner
Cagiva mito evo 125
Derbi drd racing
Derbi senda sm xtreme
Derbi Senda 2003 (SOLD)
Aixam 400 luxe
solex 3800
Kawasaki KDX 125 A
spartamet (sold)
de fiets!!!

Re: Daniël's Derbi Gpr plannen deze week p3

je moet sproeier 88/90 rijden ik rijd 88 perfect!!!!
Afbeelding
daniel95
Schakelrijder

Ja idd moet stuk kleiner nog, maar ik dacht dat jij een andere uitlaat had? Vandaag trouwens een ophanging gemaakt voor de linkerkoplamp aangezien die afgebroken was. Morgen nieuwe sproeiers halen en dan meteen nieuw velglint erop.

Mvg Daniël
farmerontour
Tuner
Vervoersmiddel: puch maxi s (crosser)
Derbi DRD pro white 2009
batavus old dutch

Ongelezen bericht door farmerontour »

daniel95 schreef:Zorg ervoor dat je band eerst goed schoon is voor je die stift gebruikt, anders is ut weer zonde van de stift :p Trouwens vandaag sproeiers gehaald 94/96/98 3,50 per stuk en is 94 nog steeds te groot :eerie: , maandag maar us terug naar de dealer en vragen of ik ze om kan ruilen voor kleinere. Plannen voor aankomende week zijn:
- spullen spuiten
- brommer goed afstellen
- velglint erop
- tomtom houder op brommer zetten voor de meeting van 9juni
- en eigenlijk nog een nieuwe schakelpook aangezien deze nog beun is door het vallen na het ontwijken van een auto :emo:

Mvg Daniël
3,50 per stuk? :wtf: bij jos heb je ze voor 1,50 per stuk. of je haalt gewoon een setje. en gprrijder elke brommer is anders dus het kan zijn dat er 1 of 2 maten tussen zit maar 5 maten is wel veel..
kleinigheidje hol ie, grootigheid verkoop ie, dan hej weer handel.
gezocht zwart drd pro zadel!

Afbeelding
daniel95
Schakelrijder

Ja ik heb zij bij jos huisman gehaald hier, ik ga vandaag wel ff langs, misschien dat ik deze ken ruilen. En toen ik om een sproeierset vroeg keek hij me raar aan, en ik hoopte dat de brommer met deze goed liep, zo zie je maar weer het leek altijd of ie goed reed maar het kon dus nog een stuk beter.

Mvg Daniël
daniel95
Schakelrijder

Nou vandaag langs geweest en geruild. Ik snap er geen zak van maar 86 is gewoon veel te klein, nu weer 110 erin gepropt en rijd stukken beter op top. Ook vandaag gasnaald op de 4e stand gezet en heeft betere gasreactie.

Vandaag velglint gedaan, niet erg netjes omdat het uit de losse pols gedaan is, maar dit doe ik na de meeting in amersfoort opnieuw en dan met zo een apparaatje.
Afbeelding

Ook vandaag de tomtom op het stuur gebeunt voor de meeting.
Afbeelding

En vandaag een ophanging gemaakt voor me linkerkoplamp aangezien deze afgebroken was. Morgen worden de spullen gespoten, en dan is ie klaar voor de meeting zondag.

Mvg Daniël
gprrijder
Pro tuner
Cagiva mito evo 125
Derbi drd racing
Derbi senda sm xtreme
Derbi Senda 2003 (SOLD)
Aixam 400 luxe
solex 3800
Kawasaki KDX 125 A
spartamet (sold)
de fiets!!!

Re: Daniël's Derbi Gpr update p3

ja idd wat farmerontour zegt is wel waar ja kan altijd verschil in zitten ookal heb je alles zelfde :thumbup:
Afbeelding
julianspaans
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi senda drd limited 2008 , Vespa LX 50

Ongelezen bericht door julianspaans »

zo'n velglint apparaatje had ik ook besteld maar dat past helemaal niet op deze velgen.. dus dat wordt niks
daniel95
Schakelrijder

Ah das jammer, dan doe ik het na de meeting wel ff goed voor gaan zitten en rustig doen, wou het nu ff snel af hebben en dan krijg je prutswerk :P Er zit nu sproeier 100 in en er moet nog iets groter in, dat is naar mijn mening wel erg groot voor standaard ontgrenst, heb ook al nagekeken op valse lucht mr is er niet. Na de meeting dit weekend ga ik me tank leeg rijden en dan haal ik um eraf en kijk de luchtfilter na. Er zit trouwens geen luchtfilterbegrenzing meer in, deze heeft de vorige eigenaar er uitgehaald maar dit moet toch niet zoveel uitmaken kwa sproeier?

Mvg Daniël
Laatst gewijzigd door daniel95 op ma 03 jun 2013, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
julianspaans
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi senda drd limited 2008 , Vespa LX 50

Ongelezen bericht door julianspaans »

ja dan gaat je sproeier maat iets omhoog maar ik had er ontgrenst 76 inzitten. 100 is veel te groot voor ontgrenst :wtf: haal je bougie er is uit, die zal wel helemaal zwart zijn denk ik
daniel95
Schakelrijder

Ja ik heb al kleiner geprobeert maar hoe kleiner hoe slechter ie loopt, in de 90(sproeier) had ik het probleem dat ie halfgas sneller optrok als volgas en in de 80(sproeier) valt ie gewoon stil, en nu 110 rijd ie bijna perfect. Ook was de afstelling erg raar gedaan door de vorige eigenaar, dit was de eerste keer dat ik naar de afstelling keek. Er zat sproeier 102 gasnaald, 1e gleufje en luchtschroef 1/4slag.

Mvg Daniël
farmerontour
Tuner
Vervoersmiddel: puch maxi s (crosser)
Derbi DRD pro white 2009
batavus old dutch

Ongelezen bericht door farmerontour »

ik heb ontgrenst ook 96 dus kan prima dat je op sproeiertje 102 gaat zitten, mijne moet ook een maatje groter in. ik heb 7/8 gas en die laatste 1/8 krijgt ie te veel lucht haha en luchtschroef wel lager gedraaid maar werkt niet.. ik heb bij jos gewoon een setje van 10 sproeiers voor 12 euro ofzo gehaald..
kleinigheidje hol ie, grootigheid verkoop ie, dan hej weer handel.
gezocht zwart drd pro zadel!

Afbeelding
daniel95
Schakelrijder

Ja dat heb ik dus ook laatste beetje te weinig lucht, morgen idd iets groter erin, maar sproeier ga ik wel bij een andere dealer halen hier. Anders word ut wel heel duur.

Mvg Daniël
daniel95
Schakelrijder

Re: Daniël's Derbi Gpr update p3 (nieuw)

Update:
Hallo allemaal,

Van de week een aantal dingen gedaan, zo heeft me pa de spullen gespoten :D
Afbeelding

Ook is de brommer nu goed afgestelt, sproeier 106 gasnaald 4e stand en luchtschroef 1,5. Heeft nog een kleine stotter bij 5/6duizend toeren maar deze houd ik, dan valt de begrenzer minder op :P

Gister de kappen er weer opgezet en de boel gewassen.
Afbeelding

De boutjes van de stuurgewichten waren krom, dus ik wou even nieuwe boutjes halen. Ik stond stil voor het stoplicht en het schoot allemaal niet op, eindelijk sprong het op groen, ik was de enigste die rechtsaf ging en de weg was vrij dus even lekker het gas open getrokken. Dit was op een weg van 300m lang en met een kleine helling heuvel op, boven aan de heuvel bij de rotonde aangehouden door de politie, ja ze hadden me gelazerd(als je dat zo schrijft?) ik reed 69 waar ik 45 mocht. Met correctie eraf 21 te hard en hup 188euri's verneukt. :thumbdown: Nou ik chagrijnig verder naar de dealer gereden, bleek dat ze de boutjes niet hadden dus had helemaal niet die kant op hoefen rijden. :eerie:

Btw 3juli is me operatie dus mooi nog een paar weekjes om te rijden en morgen lekker naar de meeting in amersfoort :D

Mvg Daniël
segermans
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi DRD Evo (sold)
Derbi DRD Pro
Aprilia SR
Yamaha Aerox (sold)

Ongelezen bericht door segermans »

Balen van die politie man, kan helaas gebeuren.
Mooie GPR :thumbup:

en weet je of dat velglint apparaatje werkt bij die gietvelgen? wil het namelijk ook wel gaan bestellen met zo'n apparaatje namelijk..
daniel95
Schakelrijder

Bedankt! En ja inderdaad boete heb je altijd kans op. En over dat apparaatje heb ik te horen gekregen dat dat niet werkt op deze velgen omdat ze zo groot zijn, dus gewoon rustig voor gaan zitten helaas is mijn velglint achter alweer beschadigd door de steentjes van de wegen waar ik rijd. Wat rijd jij eigenlijk?

Mvg Daniël
Plaats reactie