Foto 2, wat is dat zwarte ding waar de leiding/kabel heen loopt?
Onder aan de carburateur

Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
En daar gaat een slang naartoe? ( of gaat die er nou onder doorDaanS schreef:Een vlotterbak Wander
spijker95 schreef:Heerlijk strak
hij zei nog dat ik mijn tankdop halfdicht moest draaien zodat hij nog wat lucht aan kon zuigen, toen sloeg hij al wat minder vaak af maar hij slaat nog steeds wel eens af, kan ik dit dan misschien verhelpen door een gatje te boren in mijn benzinedop? of moet ik iets met de luchtfilter doen (heb deze al schoongemaakt)Roelah schreef:Ik heb zojuist mijn pro opgehaald, ben ik lekker buiten de bebouwde kom, lekker gas open. Houdt het gas ineens op. Ik liet hem gewoon uitlopen want gas geven werkte niet, hij reageerde niet wanneer ik mijn hendel opendraaide, andere versnellingen gezet. werkte ook niet, maar na 10 seconde toen kwam hij weer stotterende op gang en 5 seconden later reed hij weer goed. Hoe kan dit? Ik heb de verkoper geappt hij zei: "toch niet goed warm gereden?? lang stuk achtereen vol gas? nee, ja; dan kan die carburateur ooit leeg trekken.
die konden we dus geen vinden dat vonden wij ook al vreemdJridesDerbiW schreef:Als het goed is zit er al een klein gaatje in je tankdop tg? Anders zou je tank gwn vaccuum trekken en loopt er dus geen benzine uit.
je bedoelt ipv de dop een stukje folie?JM95 schreef:probeer anders met een stukje aluminiumfolie over je tankdop, vast zetten met een elastiekje en prik er een gaatje in. om te testen volstaat dat wel lijkt mij.
jupRoelah schreef:je bedoelt ipv de dop een stukje folie?