ik heb vorige week een nieuwe uitlaat gemonteerd en dat heeft een probleem met zich mee gebracht natuurlijk

mijn brommer stottert bij het optrekken voor de powerband en zodra hij hoog in de toeren komt wil hij ook nog wel eens stotteren. maar in het begin en midden in de powerband gaat hij als een raket

ik heb wat met de sproeiers gespeeld en ik ben uiteindelijk bij #100 uitgekomen en met de gasnaald-clip tussen de middelste en de armste stand
verdere setup:
yasuni SPR-3 uitlaat
standaard 49,9 cc cillinder
twv 14/52
standaard carburateur onbegrensd
weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen of wat ik kan proberen?
alwin

betekent dit dat ik nog maar een sproeiermaat naar beneden moet? ik had gehoopt op zo'n 90/95 km/h
 betekent dit dat ik nog maar een sproeiermaat naar beneden moet? ik had gehoopt op zo'n 90/95 km/h
 ).......dus heb ik het advies van een maat van mij opgevolgd en naar sproeier #88 gegaan... hiermee veranderde eigenlijk niks..... met een grotere sproeier dan #95 word het slechter en onder de #95 ook
 ).......dus heb ik het advies van een maat van mij opgevolgd en naar sproeier #88 gegaan... hiermee veranderde eigenlijk niks..... met een grotere sproeier dan #95 word het slechter en onder de #95 ook  

, met een 95 stottert ie minder maar nog steeds niet perfect.. wat lopen kloten met de luchtschroef bij beide maar krijg t niet goed...
 , met een 95 stottert ie minder maar nog steeds niet perfect.. wat lopen kloten met de luchtschroef bij beide maar krijg t niet goed...   vandaag nog even 96 en 98 proberen.. maar mocht dit niet werken, moet ik dan kleinere sproeiers proberen? aangezien hij bij 94 al bijna niet de toeren in komt heb ik het idee dat het gaat om te weinig brandstof en dus grotere sproeier dan 94?
 vandaag nog even 96 en 98 proberen.. maar mocht dit niet werken, moet ik dan kleinere sproeiers proberen? aangezien hij bij 94 al bijna niet de toeren in komt heb ik het idee dat het gaat om te weinig brandstof en dus grotere sproeier dan 94?