Boeki schreef:Best mooi, toch?![]()
Oehh:$
Alleen heb ik 7mm witte tape.
Er zitten al excel stickers op en daar moeten het tape 4 cm vanaf zitten aan alle 2 te kanten.
Misschien mogelijk dat je het iets dunner shopt?
Boeki schreef:Best mooi, toch?![]()
Ja snap ik, het lukte me niet om het dunner te doen.D-Evo schreef:Boeki schreef:Best mooi, toch?![]()
Oehh:$
Alleen heb ik 7mm witte tape.
Er zitten al excel stickers op en daar moeten het tape 4 cm vanaf zitten aan alle 2 te kanten.
Misschien mogelijk dat je het iets dunner shopt?
En bedanktderbi crd schreef:Degene die dat gaat doen verklaar ik echt voor gek
Ja moest is weten hoe slecht ik met computers ben.offroad schreef:kun je toch zelf met paint ook wel ff doen is een werk van niks lijkt me
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Met paint kom je zelf al een heel eind.marcwernhout schreef:nee kon daar geen goede foto van vinden, maar wat je nu geshopt hebt bedoelde ik zo ongeveer wel.
zou je er nog eentje willen doen met de radkappen helemaal zwart, de orginele koplamp en een yasuni r2 met kevlar demper. en het achterlichtje mag er ook wel af :$
bedankt tot zover is netjes geshopt
Bedankt!!fons schreef:
is niet heel goed gelukt maarja
Idd! Ik ben al aan het twijfelen of ik dat niet ga doenthomassx schreef:Echt dik die witte kappen met dat chrome frame!
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Nei dan is het precies een brommer voor 50cent ofzo met zoveel goudJavenDrD schreef:vind het niet zo mooi om eerlijk te zijn, doe dan goud als de voorvork;) dat staat volsmij wel dik