Correct.debeste95 schreef:Enige probleem daarmee kan zijn dat er oud remvloeistof in de kanalen richting de twee zuigers kan blijven zitten aangezien dat uitlopers zijn van het kanaaltje tussen de banjobout en de nippel. Als hij het dus helemaal goed wilt verversen zullen op z'n minst de zuigers eruit moeten, en dan kan je net zo goed meteen even reviseren.SuperSjekkie schreef:Als je alleen je remvloeistof wil verversen dan kan je toch gewoon nippel open draaien, ff door pompen en daar na nieuwe vloeistof er achteraan pompen. rem uitelkaar is nergens voor nodig tenzij die vast zit en daarom gereviseerd moet worden.
Remvloeistof
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Re: Remvloeistof
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race 2006
derbi-ftw schreef:Hartelijk dankdebeste95 schreef:Enige probleem daarmee kan zijn dat er oud remvloeistof in de kanalen richting de twee zuigers kan blijven zitten aangezien dat uitlopers zijn van het kanaaltje tussen de banjobout en de nippel. Als hij het dus helemaal goed wilt verversen zullen op z'n minst de zuigers eruit moeten, en dan kan je net zo goed meteen even reviseren.SuperSjekkie schreef:Als je alleen je remvloeistof wil verversen dan kan je toch gewoon nippel open draaien, ff door pompen en daar na nieuwe vloeistof er achteraan pompen. rem uitelkaar is nergens voor nodig tenzij die vast zit en daarom gereviseerd moet worden.![]()
Correct.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht) - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=13206
Dat mag geen naam hebben wat daar nog achter blijft
Als jij je klauw van de leiding haalt en alles uit de leiding laat lopen, en ff de klauw op de kop houd en wat heen en weer doet is alles er gewoon uit.
En ja ik spreek uit ervaring, na de zuigers weg halen zat er niks meer in de klauw, op een maar nano-ml na.

Als jij je klauw van de leiding haalt en alles uit de leiding laat lopen, en ff de klauw op de kop houd en wat heen en weer doet is alles er gewoon uit.
En ja ik spreek uit ervaring, na de zuigers weg halen zat er niks meer in de klauw, op een maar nano-ml na.
spijker95 schreef:Heerlijk strak

-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race 2006
Ik heb nooit gezegd dat die paar ml die erin achterblijft er toe doet, mijn punt was enkel dat je hem op die manier nooit helemaaal ververst. En he, remklauw reviseren is ook niet slecht eens in de zoveel tijdJoram schreef:Dat mag geen naam hebben wat daar nog achter blijft![]()