Toen ik onlangs men uitlaat eraf had keek ik in de cilinder en ik zag een brede kras
 .Ik heb geprobeerd een foto te nemen maar dit lukt niet echt
 .Ik heb geprobeerd een foto te nemen maar dit lukt niet echt  .Op Easyparts kwam ik deze set tegen=> http://www.easyparts.be/showarticles_in ... D50B0.html" onclick="window.open(this.href);return false;  Iemand ervaring met deze cilinder?Zit hier alles in wat ik nodig heb?Past mijn originele cilinderkop hierop?Is dit zelf te doen?Ik heb wat ervaring met auto's (koppakkingen steken enz) maar is dit genoeg? Of heeft misschien iemand anders nog suggesties voor goede cilinders?Ik rij met een begrensde V6 en haal zo'n 60 (op de teller) en dat wil ik zo houden (België
 .Op Easyparts kwam ik deze set tegen=> http://www.easyparts.be/showarticles_in ... D50B0.html" onclick="window.open(this.href);return false;  Iemand ervaring met deze cilinder?Zit hier alles in wat ik nodig heb?Past mijn originele cilinderkop hierop?Is dit zelf te doen?Ik heb wat ervaring met auto's (koppakkingen steken enz) maar is dit genoeg? Of heeft misschien iemand anders nog suggesties voor goede cilinders?Ik rij met een begrensde V6 en haal zo'n 60 (op de teller) en dat wil ik zo houden (België   )
 )Alvast merci
Grtz

.Is dit een goede cilinderkit?of heeft iemand betere voorstellen,maar geen 70cc fzo.Ik wil gewoon ongeveer dezelfde prestaties.
 .Is dit een goede cilinderkit?of heeft iemand betere voorstellen,maar geen 70cc fzo.Ik wil gewoon ongeveer dezelfde prestaties.

De brommer rijd en start ook nog gewoon goed,ik zie wel wat ik doe
 De brommer rijd en start ook nog gewoon goed,ik zie wel wat ik doe  Over dat inrijden,enkele maanden geleden was ik met men maat in de les aan het praten over zijn brommer die hij had besteld
 Over dat inrijden,enkele maanden geleden was ik met men maat in de les aan het praten over zijn brommer die hij had besteld  .Een Beta (
 .Een Beta ( Toen wist de leraar ons te zeggen dat hij ooit een test gezien had met 50cc 2-takt motoren en dat deze na slecht 18min al gerodeerd waren..
 Toen wist de leraar ons te zeggen dat hij ooit een test gezien had met 50cc 2-takt motoren en dat deze na slecht 18min al gerodeerd waren..

waar moet ik op letten als ik de cilinder demonteer?(heb wel ervaring met het
 waar moet ik op letten als ik de cilinder demonteer?(heb wel ervaring met het