Of moet ik de rx2gp style pakken ? Wat is eig het verschil ? En welke zouden jullie kiezen?
Mvg ken

thanks!
Mvg ken
Probeer eens sproeier 98 en daarna afbouwen.drdMartijn schreef:Heb sinds een tijdje een Hebo racing onder mijn derbi liggen. nu heb ik sproeier 88, nu komt die in de eerste 2 versnellingen niet helemaal zo snel in toeren als in de rest. Nu dacht ik zelf dat ik een kleinere sproeier moet hebben maar is dat niet erg klein?
Setup:
50 cc standaard
Hebo racing uitlaat
17,5 mm delortho (standaard)
twv 13:53
Gr. Martijn
derbi-ftw schreef:Probeer eens de how-to afstellen te volgen.drdMartijn schreef:Heb sinds een tijdje een Hebo racing onder mijn derbi liggen. nu heb ik sproeier 88, nu komt die in de eerste 2 versnellingen niet helemaal zo snel in toeren als in de rest. Nu dacht ik zelf dat ik een kleinere sproeier moet hebben maar is dat niet erg klein?
Setup:
50 cc standaard
Hebo racing uitlaat
17,5 mm delortho (standaard)
twv 13:53
Gr. Martijn
Ja en jagewoonik schreef:Past de turbokit gp uitlaat op een derbi gpr >2010?
Maakt deze een beetje mooi geluid?
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
easyparts.nlKen schreef:Btw waar kan je paiolini stickers kopen voor op voorvork?
Mvg ken
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
je kan het proberen met dit:MikeDRD03 schreef:Ik heb een vraag
Ik heb mijn blok gesplitst en toen alles vervangen wat vervangen moest worden
Nou heb ik vamiddag mm krukaslagers gemonteerd en krukas maar nou wou mn carter niet dicht
Dus ik kijken waarom nietnou bleek dat ik de krukas holte niet warm genoeg had gestookt
Hierdoor kwam mijn lager niet helemaal in de lagerpassing dus ik het blok maar weer gesplitst
Maar nou kwamen mm lagers eruit zetten dus die gingen mee met de krukas
Dus nu zitten ze nog op mn krukas
Nou mijn vraag
Kan ik de lagers eraf halen de een poulie trekker en gewoon weer monteren in de lagerpassing
Of zou ik nu weer nieuwe lagers moeten kopen
spijker95 schreef:Heerlijk strak
ok, zal wel niet zo veel uit maken denk ik? word alleen maar minder snel warmJoram schreef:Als ie geen 2 gaten heeft kan ie dr niet in.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
hier staat alles:MikeDRD03 schreef:Welke kant. Moeten mijn krukas keeringen
Ijzeren ringetje richting het krukas lager
Of ijzeren ringetje richting koppelingsdeksel
Alvast bedankt