M'n derbi mag weg

spijker95 schreef:Heerlijk strak
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
Ik studeer geen rechten, maar ik wil je toch op een paar dingen wijzen, gewoon met logisch nadenken.mojitotjes schreef:DerbiSendaWouter schreef:Eerste echte aanrijding binnen![]()
Even een foto om het te beschrijven :
Hoi dat is idd pech hebben.
Maar zoiets zit toch wel even iets anders in elkaar.
De bestuurder van de auto heeft mischien wel zijn knipperlicht vergeten en is daarom voor jouw aansprakelijk .
Maar ook jij had kunnen weten dat daar parkeer plaatsen zijn , dus jij had kunnen weten dat deze bestuurder daar wilde
parkeren . Daarbij kom jij van rechts achter naar links voorbij dus ook al heeft deze bestuurder in zijn spiegels gekeken.
Hij had je nooit kunnen zien aankomen.
ook is het natuurlijk niet echt slim om daar tegaan inhalen omdat er ook auto uit de parkeer vakken kunnen komen.
maar goed ik hoop dat alles is geregeld met de verzekering .
groetjes evy . student rechten
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
Ik ga ook wtb doenFrenk schreef:Ik doe niet mee aan deze idiote kut discussie,
Groetjes werktuigbouwkundigstudent
hahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahamojitotjes schreef:DerbiSendaWouter schreef:Eerste echte aanrijding binnen![]()
Even een foto om het te beschrijven :
Hoi dat is idd pech hebben.
Maar zoiets zit toch wel even iets anders in elkaar.
De bestuurder van de auto heeft mischien wel zijn knipperlicht vergeten en is daarom voor jouw aansprakelijk .
Maar ook jij had kunnen weten dat daar parkeer plaatsen zijn , dus jij had kunnen weten dat deze bestuurder daar wilde
parkeren . Daarbij kom jij van rechts achter naar links voorbij dus ook al heeft deze bestuurder in zijn spiegels gekeken.
Hij had je nooit kunnen zien aankomen.
ook is het natuurlijk niet echt slim om daar tegaan inhalen omdat er ook auto uit de parkeer vakken kunnen komen.
maar goed ik hoop dat alles is geregeld met de verzekering .
groetjes evy . student rechten
wat studeer jij dan in groningen?royvi schreef:Rechten is toch een pretstudie.![]()
De studievereniging van Rechten hier in Groningen heeft wel leuke feestjes trouwens.
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.