zal wel grappig zijn om al die 125 4 takkers op mn school te pesten met mn honda

sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
kan veel zeggen maar heb op zo een duke 125 gereden en dat rijd wel heel mooiJvS schreef:T is al leuk om al die 125 4 takkers te pesten met mijn 11KW machine,
kwam van de zomer ook zo'n 125 duke tegen en er zaten lange blonde haren achterop. Dusja, dan moette even posen
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
heb wel op zwaardere motoren gereden heb zelf een kawa 125 maare ik zeg hij rijd lekkerVenlonaer schreef:Dat is omdat je niks gewend bent... rij maar op iets krachtigers dan ben je die duke meteen vergeten
spijker95 schreef:Heerlijk strak
ja vermogen viel me tegen maar is een mooi wendbaar motortje leuk begin dingJoram schreef:Hij kan misschien lekker rijden, maar ding heeft poepvermogen.
Ik ben met dat ding bezig geweest. Kwamen er niet uit. Op 150 euro laten staan :pJvS schreef:A1 boys: http://www.marktplaats.nl/a/motoren/ond ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
Raad eens, Ik heb dezelfde productnummer als de vorige keer gebruikt maar nu zijn ze niet ingeolied. *zucht*royvi schreef:Ik ook niet, en toch doe ik het.![]()
Puur omdat ik geen geld heb om constant nieuwe filters te kopen. Dat zijn er 52 in een jaar à €15,-
Jezus, laat me dan ook raden en verklap het niet gelijk.the skullkid schreef:Raad eens, Ik heb dezelfde productnummer als de vorige keer gebruikt maar nu zijn ze niet ingeolied. *zucht*royvi schreef:Ik ook niet, en toch doe ik het.![]()
Puur omdat ik geen geld heb om constant nieuwe filters te kopen. Dat zijn er 52 in een jaar à €15,-
Nee, ik ga me morgen bijeen pakken, quad poetsen, op de bok, nieuwe olie, nieuwe filter en die drie nieuwe filters + mijn 3 andere filters allemaal in één keer invetten. Ben ik weer klaar tot pakweg augustus. (Met de filters dan)royvi schreef:Jezus, laat me dan ook raden en verklap het niet gelijk.the skullkid schreef:Raad eens, Ik heb dezelfde productnummer als de vorige keer gebruikt maar nu zijn ze niet ingeolied. *zucht*royvi schreef:Ik ook niet, en toch doe ik het.![]()
Terugsturen die hap, dit hoef je niet te pikken!
Alleen haten als je zelf iets leuks hebt om te posenXtreme06 schreef:
!!
Nee,zijn wel leuke dingen
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Ik haat nietPieke schreef:Alleen haten als je zelf iets leuks hebt om te posenXtreme06 schreef:
!!
Nee,zijn wel leuke dingen
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
Maar zij jou niet?spijker95 schreef:Ik vind meisjes leuk.
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.