Veel plezier ermee!
Haha, hier moet ik Jesse toch gelijk geven. PK/gewicht verhouding is lager bij een 690. Op 25kw is een 690 best wel een beetje lomp :')JvS schreef:Nee, gewoon neeSpecna schreef:ik ben verliefdveel plezier ermeee..
690 is de 525 op anabole, steroids, en doping tegelijk.
Wie zegt dat ie 25kw is?Pieke schreef:Haha, hier moet ik Jesse toch gelijk geven. PK/gewicht verhouding is lager bij een 690. Op 25kw is een 690 best wel een beetje lomp :')JvS schreef:Nee, gewoon neeSpecna schreef:ik ben verliefdveel plezier ermeee..
Het leek erop dat jij beweerde dat hij op 25kw komt.Pieke schreef:Ik zeg toch niet dat deze dat is? Ik zeg dat de pk/gewicht verhouding lager is dan bij een 525 en dat dat bij een 25kw 690 al helemaal het geval is. Nergens zeg ik dat deze op 25kw staat...
ja, gewoon ja.JvS schreef:Nee, gewoon neeSpecna schreef:ik ben verliefdveel plezier ermeee..
Nee gewoon NeeSpecna schreef:ja, gewoon ja.JvS schreef:Nee, gewoon neeSpecna schreef:ik ben verliefdveel plezier ermeee..
kwa uiterlijk bedoelde ik
Zou zomaar kunnen-=TB=- schreef:shit je was me net voordeze was die van 7250 euro?
Dat boeit mij wel. Er zit toch ook wel wat verschil tussen een brommertje van 50cc of 690cc kwa waarde.Boeki schreef:Wat boeit dat nou, we geven allemaal geld uit aan tweewielers.
Anyway, gefeliciteerd! Lijkt je two-tone wit/oranje je niet wat? Keek vanmorgen een filmpje van een SMC-r die dat had, zag er goed uit.
Ah joh, is toch aan hemBoeki schreef:Wat boeit dat nou, we geven allemaal geld uit aan tweewielers.
Anyway, gefeliciteerd! Lijkt je two-tone wit/oranje je niet wat? Keek vanmorgen een filmpje van een SMC-r die dat had, zag er goed uit.
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.