Update 10 - 1 - 2014
Tijd voor een update? Oke vooruit, maar niet zo'n grote dan..
Er is inmiddels wel het een en ander gebeurd. Als allereerst ben ik weer verder gegaan met de kappen, alles tot 280 geschuurd en daarna alle diepe krassen en putten opgevult met plamuur.
Toen heb ik alles weer glad geschuurd, ik ga ze waarschijnlijk zondag in de spuitplamuur zetten.
Daarna ga ik ze superfijn glad schuren, en spuit ik ze zelf of laat ik ze spuiten.
Ook ben ik bezig geweest met de limited remmen, alle zuigers zaten moer en moervast. Uiteindelijk met de gasbrander losgekregen. Ik heb op me werk nieuwe zuigers, blokken, banjoringen en bouten besteld dus ze worden weer vers gereviceerd!
Ik heb laatst ook via me werk een nieuw achterlichtje gekocht. Maar ik vind het niet helemaal mooi staan, maar ik heb al een ander mooi idee, daar later meer over!!
Vandaag ook weer leuk spul binnen gekomen. De foto's zeggen wel genoeg!
Old vs. New
Uiteraard kon ik niet wachten met monteren, me moeders eten later maar even opgewarmd..
Sticker even tijdelijk met een tairip vastgemaakt om te kijken hoe het staat. En ik vind het superdik! Komt er dus zeker op, wordt alleen nog een stukkie kleiner gemaakt. Vind dit zo netter staan dan WP stickers op een marzocchi vork
Dit was hem weer dit keer!
Laat even wat leuks achter he! Maar kritiek is uiteraard ook welkom