Men derbi staat nog standaard maar zou er graag een ander geluid op willen en zo'n 65 km/h rijden zo nemen ze hem niet in beslag hier....
Jullie hebben een pak meer ervaring ermee dus zou ik graag tips willen over andere uitlaat

Alvast bedankt.
laat je demperwol maar lekker zitten.MikeR schreef:Je kunt ook nog tandwielverhouding 12-53 nemen, dan heb je lagere top en wat meer trekkracht. Maar ik zou geen volledig nieuwe uitlaat kopen alleen voor het geluid. Je kunt dan echt het beste een andere demper kopen en eventueel het demperwol eruit halen.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
jawel, mhr 80 en lkkr 11-75 vertandenSpecna schreef:waarom willen jullie allemaal die onmogelijke combinatie, that shit doesnt go together YO?!!?
krachtig optrekken en maar 60 gaan werkt gewoon niet, dat kanniet
je bent dom, dan is het zo verrotpizzabezorger schreef:jawel, mhr 80 en lkkr 11-75 vertandenSpecna schreef:waarom willen jullie allemaal die onmogelijke combinatie, that shit doesnt go together YO?!!?
daarom is het ook een grapSpecna schreef:je bent dom, dan is het zo verrotpizzabezorger schreef:jawel, mhr 80 en lkkr 11-75 vertandenSpecna schreef:waarom willen jullie allemaal die onmogelijke combinatie, that shit doesnt go together YO?!!?
ramonl schreef:dan zullen we maar niet naar jou luisterenWiebevZ schreef:gewoon lekker luisteren wat je zelf mooi vind.
mototje schreef:vlotter misschien? die zou ik laten zittenen verder is er een mooie howto geschreven hoe je je brommer moet ontgrenzen.
Oke bedankSendaMitch schreef:ik heb een leovince v6 met 13-53 en rijd 67 km/h en trekt goed op, ik heb er gewoon een m8 ring ingedaan en die uitgeboord naar 15mm ofzo en rijd goed