En die gozer op die dapp

ramonl schreef:dan zullen we maar niet naar jou luisterenWiebevZ schreef:gewoon lekker luisteren wat je zelf mooi vind.

Remylimited schreef: ik ben meer van het spuiten
ramonl schreef:dan zullen we maar niet naar jou luisterenWiebevZ schreef:gewoon lekker luisteren wat je zelf mooi vind.

)
 )

komt sws goed mark!
 komt sws goed mark!

. Ik klom eruit en meteen erin gesprongen en me brum op de kant geduwd met hulp van die andere gasten
 . Ik klom eruit en meteen erin gesprongen en me brum op de kant geduwd met hulp van die andere gasten  . Daarna den dikste bij een boertie daar in de schuur gezet en hem daar het eind van de middag opgehaald. Toen ze thuis was meteen halve ding uit elkaar gehaald. Kappen, carb, filter, tank. Morgen zuiger er af om te kijken of hij geen waterslag heeft gemaakt
 . Daarna den dikste bij een boertie daar in de schuur gezet en hem daar het eind van de middag opgehaald. Toen ze thuis was meteen halve ding uit elkaar gehaald. Kappen, carb, filter, tank. Morgen zuiger er af om te kijken of hij geen waterslag heeft gemaakt