Ik ben van mening en jullie moeten dat ook zijn dat er maar 2 optie's mogen zijn die je kan kiezen, net zoals in noord-Korea.
Of Steen100 zijn Donald duck zonder snavel wint, of de roestbom van Markp wint. en daarmee is het klaar

Klopt er staan heel veel mooie brommers met locatie maar allemaal schuin gemaaktDaanS schreef:Waarom snappen mensen niet dat elke foto gewoon kut komt te staan in die header. De foto wordt horizontaal langwerpig uitgesneden. Niemand wil toch kijken naar alleen een radkap zadel achterkap en zadeleind?
Er zitten misschien 2 mensen tussen die het wel snappen maar dan weer klotekwaliteit foto's hebben, of simpelweg een lelijke brommer.
haterbpsurfer schreef:op timm gestemt, niet de aller mooiste foto opzich maar wel de meest geschikte foto voor de header, en verder mooie brommers
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
Mischien volgende keer wat beter je kenteken doen als je het wil verbergen;)gprrijder schreef:op mezelf gestemt vond dit de kei mooiste foto dus ff stemmen iedereen
ja zag het zelf ook alRRobert schreef:Mischien volgende keer wat beter je kenteken doen als je het wil verbergen;)gprrijder schreef:op mezelf gestemt vond dit de kei mooiste foto dus ff stemmen iedereen
Pieke schreef: Ik hou van tieten
JvS schreef:MarkP
Praat niet over lui man, jij hebt niet eens een avatar.Frenk schreef:Veel mensen zijn ook gewoon te lui