Het ''algemene'' kleine vragen topic
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda *Project*
Derbi Senda DRD Black Edition
Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic
volgens mij niet maar zou hem toch terug sturen en om een nieuwe vragen na 1 dag mag hij niet gaan roesten
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Je vriendin.
je pookje een tandje lager hangen (naar de grond toe dus) en het zou opgelost moeten zijnDSDRD schreef:Ik heb het volgende, als ik van de 5 naar de 6 schakel pak hij de versnelling niet echt goed, dan moet ik al gas los en dan de schakel pedaal echt ver door duwen voordat ie in de versnelling schiet... iemand een idee of t zelfde probleem?

Niks mis meeDennis182 schreef:Goedeavond heren.
Ik heb gister mijn nieuwe Doppler krukas binnengekregen. Maar wou ik hem vanavond even aan een vriend van me laten zien, zat er wat roest op. Kan dit kwaad??
Mvg, Dennis

- malossiboy
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda drd limited edition 2009
- Contacteer:
Niks mis meeDennis182 schreef:Goedeavond heren.
Ik heb gister mijn nieuwe Doppler krukas binnengekregen. Maar wou ik hem vanavond even aan een vriend van me laten zien, zat er wat roest op. Kan dit kwaad??
Mvg, Dennis

En dan ff in de olie zetten tot dat je hem in je blok gaat zetten
This changes evertyting. Again.
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda DRD racing sm 2009
Maakt het uit waar je je kenteken bevestigt? Want heb nu een iets gemaakt dat mijn kentekenplaat houder er niet op hoeft maar nu vroeg ik me af of je hem ook helemaal richting je blok mag zetten dus voor je wiel eigelijk.
Heeft iemand er ervaring mee wat niet wel mag?
Adriaan
Heeft iemand er ervaring mee wat niet wel mag?
Adriaan
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda drd 2003 vespa ciao aeon cobra 50
nee het kenteken moet vanuit achter zichtbaar zijn.
- Lex
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Suzuki DRZ400SM
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=6725
Dus het mag wel wat hij wilt.thijs.c schreef:nee het kenteken moet vanuit achter zichtbaar zijn.
Hij wilt het voor zijn wiel, bij de veer.
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda DRD racing sm 2009
Ja ik wil hem dus bij mijn veer ja.
Want ik had gekeken en daar past het kenteken precies tussen maar mijn vraag is nog steeds mag dat wel omdat sommige agenten nog wel is moelijk willen doen....
En word je rug snel vies/nat als je niks geen kentkenhouder er meer op heb zitten en ook geen los kenteken?
Want ik had gekeken en daar past het kenteken precies tussen maar mijn vraag is nog steeds mag dat wel omdat sommige agenten nog wel is moelijk willen doen....
En word je rug snel vies/nat als je niks geen kentkenhouder er meer op heb zitten en ook geen los kenteken?
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Je vriendin.
nee je rug word niet vies, Ik zou hem er gewoon onder hangen maar je moet erop letten dan je plaat niet bij de eerste beste drempel dubbelgeklapt word door je wielAdriaan schreef:Ja ik wil hem dus bij mijn veer ja.

-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda X-treme sm / KTM SX-250F
hallo, ik heb een derbi xtreme met een giannelli enduro, maar nu
ik was aan het rijden en alles is begrensd brommer alles zoals ik hem nieuw heb gekocht en uitlaat zoals nieuw gekocht is begrensd, en ik reed normaal zoals altijd en reed aan 7000 toeren in 6de ongeveer 50km/h en opeens maakt hij veel meer geluid en trekt hij door tot 11-12000 toeren wat kan er fout zijn? zou hem toch graag terug zijn 55 laten rijden standaart want moet mijn praktijk nog gaan afleggen dus graag een antwoord of toch al iets meer info over wat er kan zijn?
mvg benoit
ik was aan het rijden en alles is begrensd brommer alles zoals ik hem nieuw heb gekocht en uitlaat zoals nieuw gekocht is begrensd, en ik reed normaal zoals altijd en reed aan 7000 toeren in 6de ongeveer 50km/h en opeens maakt hij veel meer geluid en trekt hij door tot 11-12000 toeren wat kan er fout zijn? zou hem toch graag terug zijn 55 laten rijden standaart want moet mijn praktijk nog gaan afleggen dus graag een antwoord of toch al iets meer info over wat er kan zijn?
mvg benoit

-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Aprilia SX
weet iemand hoe veel olie er in een 40mm kyb voorvork poot moet?
- Huug
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: DRD Racing #85
haal je uitlaat er af en kijk of je propje er nog in zit. heb ik ook bij me v6 gehad. Bij de dealer er even snel een 1e klas beunprop in gezet maar die knalde er ineens uit. was een harde knal en toen ineens veel meer toeren (logisch). als dat zo is moet je de prop er weer even goed in laten zetten --> autogeen lassen. of als hij alleen je praktijkexamen er in hoeft op een andere manier dat hij wel goed vast zit maar er nog uit te halen isbenote07 schreef:hallo, ik heb een derbi xtreme met een giannelli enduro, maar nu
mvg benoit

- drd_jeroen
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Sold
Fiat 500L 1970 - Gallery: Senda "Project"
http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php ... 33#p115433 - Locatie: Kortrijk
wanneer je een grotere sproeier steekt , moet je dan ook je mengsmering verhogen om een warm/vastloper tegen te gaan?
mvg
mvg
Derbi SDR Rockstar Energy Project
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: DRD #85 2009 mhr80 team
Zoals ik je al zei: neendrd_jeroen schreef:wanneer je een grotere sproeier steekt , moet je dan ook je mengsmering verhogen om een warm/vastloper tegen te gaan?
mvg

-
- Schakelrijder
als ik me uitlaat er af neem en de prop er niet meer in zit, hoe haal ik die er dan uit?Huug schreef:haal je uitlaat er af en kijk of je propje er nog in zit. heb ik ook bij me v6 gehad. Bij de dealer er even snel een 1e klas beunprop in gezet maar die knalde er ineens uit. was een harde knal en toen ineens veel meer toeren (logisch). als dat zo is moet je de prop er weer even goed in laten zetten --> autogeen lassen. of als hij alleen je praktijkexamen er in hoeft op een andere manier dat hij wel goed vast zit maar er nog uit te halen isbenote07 schreef:hallo, ik heb een derbi xtreme met een giannelli enduro, maar nu
mvg benoit
zou het kwaat kunnen als mijn prop de cilinder is binnen gekropen? of zou ik dat dan al gemerkt moeten hebben?

-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda *Project*
Derbi Senda DRD Black Edition
als de prop in je bocht is geschoten dan merkt je dat wel hoor dan hoor je hem de heletijd bewegen rattelen dus
-
- Schakelrijder
vind mijn prop niet terug in de uitlaat, maar is er wel degelijk uit wat nu?StylOw schreef:als de prop in je bocht is geschoten dan merkt je dat wel hoor dan hoor je hem de heletijd bewegen rattelen dus

- Huug
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: DRD Racing #85
Mijn uitlaat maakt te veel lawaai om dat in de uitlaat te horen hoorStylOw schreef:als de prop in je bocht is geschoten dan merkt je dat wel hoor dan hoor je hem de heletijd bewegen rattelen dus

moet je er een nieuwe in zetten. ga effe naar een dealer in de buurt. die heeft er vast nog wel 1 liggen en wil hem er misschien ook wel even snel voor je in lassen (hoeft nog geen min werk te zijn). moet je hem denk ik zelf nog wel even wat uitboren maar misschien ook wel niet.benote07 schreef:vind mijn prop niet terug in de uitlaat, maar is er wel degelijk uit wat nu?StylOw schreef:als de prop in je bocht is geschoten dan merkt je dat wel hoor dan hoor je hem de heletijd bewegen rattelen dus

-
- Schakelrijder
ja maar der hoeft geen nieuwe in, maar waar kan die naartoe zijn kan die in mijn motor zijn gegaan?Huug schreef:Mijn uitlaat maakt te veel lawaai om dat in de uitlaat te horen hoorStylOw schreef:als de prop in je bocht is geschoten dan merkt je dat wel hoor dan hoor je hem de heletijd bewegen rattelen dusen hij was overigens in 5e en wat heel kleine zooi.
moet je er een nieuwe in zetten. ga effe naar een dealer in de buurt. die heeft er vast nog wel 1 liggen en wil hem er misschien ook wel even snel voor je in lassen (hoeft nog geen min werk te zijn). moet je hem denk ik zelf nog wel even wat uitboren maar misschien ook wel niet.benote07 schreef:vind mijn prop niet terug in de uitlaat, maar is er wel degelijk uit wat nu?StylOw schreef:als de prop in je bocht is geschoten dan merkt je dat wel hoor dan hoor je hem de heletijd bewegen rattelen dus

- Dennis182
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Senda X Race 06
Ik weet niet of hij bij ''Het ''technische'' kleine vragen topic '' paste.. Daarom ook maar hier:
Heren..
Ik wil een nieuwe spanningsregelaar bij Easyparts bestellen.. Maar nu zie ik die code die er opstaan anders is dan die van mij is.. Maakt dit uit? Want heb er nu 1 op waar op staat: 14412025 en die van Easyparts staat: 14412030
Zie dit:

Maakt dit uit?
Alvast bedankt!
Heren..
Ik wil een nieuwe spanningsregelaar bij Easyparts bestellen.. Maar nu zie ik die code die er opstaan anders is dan die van mij is.. Maakt dit uit? Want heb er nu 1 op waar op staat: 14412025 en die van Easyparts staat: 14412030
Zie dit:

Maakt dit uit?
Alvast bedankt!
Supermoto Style # 182