en aan gezien je liever niet in je frame wil lopen zagen is dat dus ook geen oplossing

wat zijn we weer bij de hand zeg als ik me subframe er af slijp kan ik hem makkelijk weer orgineel maken snapteRickjee. schreef:bij een nieuw subframe moet je als nog een deel van je frame / subframe verslijpen,
en aan gezien je liever niet in je frame wil lopen zagen is dus ook geen oplossing
DerbiSendaWouter schreef:Hier denk je toch over na voordat je überhaupt zo'n project begint ?
dat was meer omdat ik dan zelf minder hoefde uit tevogelen want waarom zou je het wiel op nieuw uit gaan vinden ?hondafreak1 schreef:met zulke vragen zie ik je nog niet een compleet subframe bedenken en maken, maar verras ons
Hellemaal mee eensDerbiSendaWouter schreef:Hier denk je toch over na voordat je überhaupt zo'n project begint ?
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
ja is geupload met nog wat meer fotoshondafreak1 schreef:heb je ook fotos van hoe je je subframe nu hebt?
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.