royvi schreef:
Zou iemand deze willen shoppen met witte kappen en zwart zadel (zoals de kleurstelling van deze CR500AF)
En als het kan ook die voorvork erin zetten, ik weet het dat hij daarvoor kut staat. Maar misschien wil het als je ook het stuur meeneemt?
Alvast bedankt
Zou iemand deze nog willen proberen?
Ik heb zelf een poging gedaan maar dat liep uit op een ramp....
kan iemand even gewoon zwarte velgen shopen op deze derbi ?
sorry jasper dak de uwe gebruik ma vond geen andere met zwart frame
en dan even het volgende voorvork er nog op zetten
oke heel erg bedankt
kan je nu ook nog even die grijse zadel rand zwart maken
en dan nog een 2de foto met ddan ook zwarte zadelrand en dan de stickers op achterkappen er af gewoon zwarte kappen dan dus , en ook even de D op de radkappen zwart maken ?
mvg
Bedoel je dat die zadelrand zwart moet (andere kleur dan de bovenkant van het zadel) of dat het gehele zadel dezelfde kleur moet (zoals bij een Xrace?)
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef:
dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Reinder schreef:Bedoel je dat die zadelrand zwart moet (andere kleur dan de bovenkant van het zadel) of dat het gehele zadel dezelfde kleur moet (zoals bij een Xrace?)
ne de rand net andre tint van zwart dan de bobenkant
zoals op een drd limited 2008
Het is niet echt goed gelukt, waren de foto's een beetje te lage kwaliteit voor of ik moest er lang aan zitten, maar ik hoop dat je hiermee hebt wat je wilt
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef:
dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
nog even iets xD
kan je die D proberen zo wat dezelfde kleur zwart te geven als het frame?
en de zwarte rand achter de letters drd racing gewoon blauw zoals de kappen dat er alleen nog drd racing staat? en op de velgen wit velglint en ook is rood velglint , bedankt ( zou beter alles in 1 keer gevraagd hebben ik weet het )
Pff, het is nu wel heel erg beun afgewerkt, vooral het velglint, maar ik hoop dat je er mee opweg kan En echt details terugbrengen gaat 'm niet worden, aangezien de foto daar te klein voor is
-EDIT- die kappen in het frame kleur krijgen lukt mij niet echt, gekloot met contrast, variables, curves (functie kende ik niet, dus geen idee wat ik daarmee gedaan heb :$), dus ik hoop dat het er een beetje op lijkt.
(http://i495.photobucket.com/albums/rr31 ... d85wit.jpg)
rickmanders schreef:hallo allemaal.
ik heb een X-race uit 09 gekocht.
ik heb al heel wat mooie ideeen hoe ik mijn brommer kan maken.
maar aangezien ik niet zo heel creatief ben wil ik vragen of er mensen zijn die mooie ideeen voor deze
brommer hebben. ik zal er een foto bij zetten zodat er mischien een creatief iemand een photoshopje
van kan maken zodat ik nog een idee krijg wat ik er nog meer aan kan gaan doen of dat ik hem van die
photoshop na kan maken.
ohjaa mijn budget ligt trouwens rond de 400/500 euries
als je een photoshopje hebt gemaakt zet maar op de site en anders mail foto dan maar ff naar rick_manders1995@hotmail.com
Zou iemand alle kappen hoogglans zwart kunnen maken(zonder stickers) ik zou graag willen weten hoe dat zal staan bij die blauwe velgen, en mischien ook een bovenlangs uitlaatje, originele koplamp en wit velglint op bijde wielen.
Alvast bedankt!