als dat batterijtje leeg is en jouw teller en hij niet meer oplaad (die teller lag 1jaar niet aangesloten)
springt die op 99000 kilometers..
anders kan je die tellers van derbi terug op 00000 krijgen snappie?

uhm, bij mijn drd 09 komt nooit NE te staan... Ik dacht dat dat alleen bij pro's was..KREGO schreef:haha,
ja inderdaad..
alles is nu nieuw kabelboom, zekering enzovoorts..
nu slaan die toeren nog steeds.. en er komt bij mij geen NE meer;(
Ikke, moest even wat spul voor me crossmotor ophalen. 12 km ofzo in totaalDominator33 schreef:iemand nog getoerd vandaag? aangezien het heerlijke weer
frisjes was het nog wel n beetje jaroyvi schreef:Ikke, moest even wat spul voor me crossmotor ophalen. 12 km ofzo in totaalDominator33 schreef:iemand nog getoerd vandaag? aangezien het heerlijke weerAlleen ik ging beetje te laat in de middag, hele heenweg tegen die kut zon ingereden, bijna aangereden door een auto terugweg die mij niet zag door die zon
Ging net goed, achterlijke mongol dat het was.
't was trouwens nog wel frisjes zo in me jeans
ik ook op de rotonde... ik kwam er op en toen voegde een vrachtwagen inroyvi schreef:Ikke, moest even wat spul voor me crossmotor ophalen. 12 km ofzo in totaalDominator33 schreef:iemand nog getoerd vandaag? aangezien het heerlijke weerAlleen ik ging beetje te laat in de middag, hele heenweg tegen die kut zon ingereden, bijna aangereden door een auto terugweg die mij niet zag door die zon
Ging net goed, achterlijke mongol dat het was.
't was trouwens nog wel frisjes zo in me jeans
derbi crd schreef:Vrijdag heb ik mijn eerste motorrijles, zijn er nog mensen met tips, ervaringen enz?
heb vn een vriend gehoord dat een lesmotor niet veel harder trekt dan een opgefokte derbi en een top heeft van 120HayeSM schreef:derbi crd schreef:Vrijdag heb ik mijn eerste motorrijles, zijn er nog mensen met tips, ervaringen enz?
Rechts is gas... voor de rest gewoon doen, dingen zijn niet vooruit te fikken
best wel logisch, al meneertje minderbegaafd erop kruipt en de koppeling laat schieten en vrolijk het gas onderhoudt kan dat wel eens lief aflopenXtreme sm schreef:heb vn een vriend gehoord dat een lesmotor niet veel harder trekt dan een opgefokte derbi en een top heeft van 120HayeSM schreef:derbi crd schreef:Vrijdag heb ik mijn eerste motorrijles, zijn er nog mensen met tips, ervaringen enz?
Rechts is gas... voor de rest gewoon doen, dingen zijn niet vooruit te fikken![]()
en met tegenwind kun je hem lopend bijhouden...