Inrijden
-
Joram
- Pro tuner
- Berichten: 3671
- Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
- Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht) - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=13206
- Locatie: Almelo
Re: Inrijden
Ligt eraan weke cilinder, aluminium of gietijzer.
Gietijzer moet je paar 100 kilometer inrijden door em te laten werken, niet volgas planken.
Aluminium alleen paar keer warmdraaien en dan kun je er alles mee doen wat je wilt.
Gietijzer moet je paar 100 kilometer inrijden door em te laten werken, niet volgas planken.
Aluminium alleen paar keer warmdraaien en dan kun je er alles mee doen wat je wilt.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Re: Inrijden
Ik moet gewoon de standaard gietijzeren Derbi cilinder inrijden.
Maar wat is nou het beste?
Maar wat is nou het beste?
-
Joram
- Pro tuner
- Berichten: 3671
- Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
- Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht) - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=13206
- Locatie: Almelo