Beste Forumleden,
Mijn broertje rijdt nu helemaal standaard, maar wil zijn brommer opvoeren met een conti icm twv 13-53. Nu twijfel ik of de oliepomp en de vacuumpomp eraf moeten wegens preventie vastloper.
Zelf heb ik een tijdje met conti en twv 14-52 gereden, met vacuum en oliepomp en heb geen problemen gehad.
Maar omdat 13-53 wat meer toeren gaat draaien op top begon ik hier over te twijfelen.
Mijn vraag dus: Moet de oliepomp en vacuum eraf? of kan deze blijven zitten? (Liever laat ik alles zitten, want dan blijft de brommer origineel)
Opvoeren Conti, oliepomp/vaccuum?
-
Ezasta
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM X-Race 2008 (Sold)
Derbi Senda SDR 2005 80cc
Derbi DRD Pro 2009 88cc - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=14770
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Re: Opvoeren Conti, oliepomp/vaccuum?
Kan gewoon blijven zitten hoor.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
Tino
- Tuner
- Vervoersmiddel: Fiets
Derbi Senda Xtreme R 09
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
- Derbi95
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Racing, Opel Corsa 1.2 16v
ik zou dr op laten zitten
-
marnixkoster
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD, Gilera Citta Dizzy
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9 ... 58#p277758
ik reed met 12-53 met conti, sommigen gooien een scheutje 2tact olie in de tank terwijl ze nog gewoon met oliepomp rijden
"Some say that he once tried to ride a horse, but couldn't find the clutch." - Jeremy Clarkson
-
Ezasta
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM X-Race 2008 (Sold)
Derbi Senda SDR 2005 80cc
Derbi DRD Pro 2009 88cc - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=14770
lol Tino, niks te doen? xdTino schreef:bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
Voor de smering ben ik niet bang, maar meer voor hetgeen dat een van de 2 er mee ophoud.marnixkoster schreef:ik reed met 12-53 met conti, sommigen gooien een scheutje 2tact olie in de tank terwijl ze nog gewoon met oliepomp rijden
Maar ik laat z'n spul er gewoon opzitten, en al loopt het vast heeft hij een goed excuus om een grotere cilinder te nemen