En hoe loopt ie dan ongeveer met een ori uitlaat of met die gianelli conti met prop erin?
Hij moet wat minder snel
Natuurlijk kan ik ook een dr70 of een (snelle) 50cc kiezen, ik wil het liefst veel trek kracht en niet harder dan 70/75
Noujah het vervangen van de cilinder door een 50cc cilinder is ook nog een optie maar t gaat erom: wat voor een setup zou mooi zijn voor een 70/75 km/u snelheid en lekker veel onderin voor de trekkracht maar natuurlijk ook weer geen overtoeren voor die 70/75
HOE KAN DIT?????
Als je veel koppel wilt kun je Airsal 70 met originele uitlaat gaan rijden, maar dan hou je hem niet op 75. Je zult toch moeten inleveren, of minder trekkracht of hogere top.
DerbiSendaWouter, hoe bedoel je "dan hou je hem niet op 75" welke snelheid denk je dat ik rijd met een ori uitlaat dan en laten we zeggen een ori 17,5 mm carb? en als ik dat doe, blijft er dan nog wel wat vermogen over of lig in dan meteen terug bij de +/- 6 pk ofzo?
Hoe jij het beschrijft moet je denken aan een top van 85/90 km/h. De originele carb is in principe voldoende en je zult goeie koppel hebben. Mocht je naar een 19mm/21mm gaan, dan zal je koppel iets verder toenemen en je verbruik uiteraard ook.
Als je gewoon ori cilinder met ori uitlaat maar volledig ontgrenst haal je precies 70/75. Alles loopt netjes dan en vlgs mij trekt hij ook prima maar dat is mijn mening. Wil je nog harder optrekken zal je op top ook eerder in overtoeren schieten